Gå til innhold

Hvor er bildet tatt?


Anbefalte innlegg

Leken går ut på at man skal finne ut hvor bildet i siste post er tatt. Den som svarer riktig kan legge ut nytt bilde når det blir bekreftet at svaret var riktig.

Bildet som blir postet må være tatt av brukeren selv i Norge et sted, og må inneholde noe som gjør det mulig å se hvor det er tatt. Spesiell bygning, særegen natur etc. Ikke bare et bilde av mose og trær eller asfalt og biler for eksempel. Hvis det har gått over 12 timer siden den som postet siste bildet har bekreftet eller avkreftet svar, kan en ny bruker poste et nytt bilde. Det gjelder også hvis den som har svart riktig ikke legger ut nytt bilde innen 12 timer etter at svaret er bekreftet riktig.

 

Da begynner jeg:

post-282223-0-95997800-1518914572_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leken går ut på at man skal finne ut hvor bildet i siste post er tatt. Den som svarer riktig kan legge ut nytt bilde når det blir bekreftet at svaret var riktig.

Bildet som blir postet må være tatt av brukeren selv i Norge et sted, og må inneholde noe som gjør det mulig å se hvor det er tatt. Spesiell bygning, særegen natur etc. Ikke bare et bilde av mose og trær eller asfalt og biler for eksempel. Hvis det har gått over 12 timer siden den som postet siste bildet har bekreftet eller avkreftet svar, kan en ny bruker poste et nytt bilde. Det gjelder også hvis den som har svart riktig ikke legger ut nytt bilde innen 12 timer etter at svaret er bekreftet riktig.

 

Da begynner jeg:

Ettersom at ingen har sagt hvor bildet er tatt,og jeg har ingen anelse,så spør jeg:hvor er det? Jeg synes det er noe kjent,men har jernteppe.Legg ut et annet bilde da vel:) btw,vet du hvor dette er,uten å lese linken fr nøye?

https://www.google.no/search?q=steinkjer&rlz=1C1CHZL_noNO766NO766&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi687-Dt7jZAhXEFSwKHYSQAwsQsAQISg&biw=1242&bih=602#imgrc=6yVs_R6GfVTlCM:

Endret av aklla
.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...