Gå til innhold

Nytt 5.1 system. Anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hei! Tenker på å kjøpe meg et nytt høyttaler-system. Har 2.1 fra før av, men vil kjøpe helt nytt system 5.1 og oppover. Er det noen som har noen interessante forslag?

 

Prissjiktet kan strekke seg fra 1000 til 4000 kroner.

 

Har sett på Logitech z-680:

http://www.logitech.com/index.cfm?page=pro...13&languageid=1

 

og diverse Klipsch, men dessverre har jeg ikke fått høre noen av dem selv.

Er det noen der ute som har anbefalinger?

 

Har forresten et SB Live 512. Er dette klart for utskifting for maks utnyttelse av høyttalerene?

 

På forhånd takk.

 

Wollis :thumbup:

Endret av Wollis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har "bare" logitech z-560 til litt over 800,- over kassa på datakjeden sjappa her, men det du har sett på er jo THX sertifisert av LucasFilm. Og hva jeg har lest av tester og prøvd selv i butikker er det ett kongeanlegg som ikke ser seg slått av surround anlegg innen hifi kategorien før du når priser på over 30.000

Asså.. jeg skal vedde mye penger på at når du koker sammet et anlegg til ca 30k, så spiller det fletta av Logitech's lydpakke til snaue 3k3... man får tross alt det man betaler for.. (som regel)

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger! :) Er enig i at det neppe vil slå et 30000,- anlegg, men det er heller ikke poenget. Har et stort Klipsch-anlegg fra før av, men grunnet studier i utlandet vil jeg ha noe "lett" som er forholdsvis lett å ta med seg.

 

Lydkortet; hvilket bør jeg skifte til? Anbefalinger? Lite oppdatert for tiden.

 

Takk :D

 

Wollis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...