Emil C. Fredhammer Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Biler i lang lukkertid. Bildet er fjernet.
Leif Olsson Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 Fint stemningsbilde fra fine Tromsø ? Bilde blir bedre om du kutter 2 / 3 av himmelen ? Mvh Leif ?
Emil C. Fredhammer Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Skrevet 12. februar 2018 Ok.Takk for kommentar. Jeg har fått omdiskutert tidligere om at jeg har for mye himmel på fotografiene mine. Tar det til etteretning herved.
Leif Olsson Skrevet 12. februar 2018 Skrevet 12. februar 2018 Ok.Takk for kommentar. Jeg har fått omdiskutert tidligere om at jeg har for mye himmel på fotografiene mine. Tar det til etteretning herved. Hei igjen Lit merkelig, de fleste bilde blir bedre med kutt av himmel, panorama. Flott vær idag i nordland Mvh Leif 1
Moerk Skrevet 12. februar 2018 Skrevet 12. februar 2018 Enig med Leif her. Jeg liker også mye himmel, men da bør den være dekorativ - enten med et spesielt lys eller livaktige skyformasjoner. Ensfarget blå himmel blir gjerne litt kjedelig hvis det blir for mye av den. Har du forsøkt deg på nordlysbilder? Tromsø er jo betegnet som nordlysets Mekka. Mvh.Oddvar
Emil C. Fredhammer Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Skrevet 12. februar 2018 Enig med Leif her. Jeg liker også mye himmel, men da bør den være dekorativ - enten med et spesielt lys eller livaktige skyformasjoner. Ensfarget blå himmel blir gjerne litt kjedelig hvis det blir for mye av den. Har du forsøkt deg på nordlysbilder? Tromsø er jo betegnet som nordlysets Mekka. Mvh.Oddvar Joda jeg bruker med en venn som jobber som Overingeinør på Polarinstitutett å fotografere Nordlys i sesongen oktober -april
Anbefalte innlegg