Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke utløsning ved onanering


Kaygay

Anbefalte innlegg

Hei jeg har hatt et dilemma siden jeg var tennåring, jeg får ikke utløsning når jeg runker, heller ei når jeg blir sugd.

Eneste måten jeg får utløsning på er ved dry humping.

 

Hva er feil? Har forsøkt med frekvensøkning og runkemetode med både høyre/venstre arm

 

Er over 30 og har på en måte hvert fornøyd men nå har jeg kjæreste og er litt flau.

 

Anbefalinger???

Uten å dry humpe i fremtiden vil jeg fortsatt få orgasme med utløsning

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste råd vi nok kan gi er å oppsøke lege/psykolog for å finne ut av det den veien. Stor mistanke at dette er psykisk og ikke fysisk og eneste rådet vi brukere her da kan gi er å ikke overtenke det selv og heller lære seg å slappe av og nyte. Om man har ting liggende i bakhodet så skaper det ofte "sperrer" for vår største erotiske organ som er hjernen, og uten hjernen med på spillet så er det vanskeligere å komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville søkt på nett, og gått til fastlegen i første omgang. Om ikke fastlegen vil hjelpe deg, bytt fastlegen, og prøv igjen!

 

Om det ikke funker, så ville jeg søkt på hva utlandet kan by på. England? Tyskland?

 

Dette er noe som må påvirke deg mye tror jeg, og det har med din livs-kvaliteten å gjøre. Dette er alvorlig og viktig for deg?

 

Jeg tror det kan ha noe med trange baner i penisen din, eller noe muskulært rundt området der du har ballene og penisen din.

Det kan bety at et enkelt kirurgisk inngrep kan løse hele problemet ditt. Men, dette må du undersøke med noen som er spesialist, og det er helt sikkert ikke fastlegen din! Du må finne den legen (kanskje kirurgen) som kan dette.

 

Si til Fastlegen at du må ha en røntgen rundt området ditt, og at en spesialist må tolke bildene!

 

Om det har noe med psykologi å gjøre, vel det vet jeg ingenting om. Det vet du best selv. Slik jeg tolker teksten din, så har det ikke med dette å gjøre.

 

Lykke til, og ikke gi opp!

Endret av Tor H. Hammer
Lenke til kommentar

Takk for svar, jeg skal gå til fastlege, men er er litt flaut tema, men det er viktig. Og ikke minst nå når jeg har et fast forhold på gang ønsker jeg selvsagt ikke å skuffe typen.

 

Skulle det være psykisk så vet jeg ikke hvordan det løses, for har ingen problemer med å nyte det...

Lenke til kommentar

Hei jeg har hatt et dilemma siden jeg var tennåring, jeg får ikke utløsning når jeg runker, heller ei når jeg blir sugd.

Eneste måten jeg får utløsning på er ved dry humping.

 

Hva er feil? Har forsøkt med frekvensøkning og runkemetode med både høyre/venstre arm

 

Er over 30 og har på en måte hvert fornøyd men nå har jeg kjæreste og er litt flau.

 

Anbefalinger???

Uten å dry humpe i fremtiden vil jeg fortsatt få orgasme med utløsning

Dry humping, hva betyr det? Blir orgasmene bra når du får det ved Dry humping?

Lenke til kommentar

Kanskje tørrjokking er en fetish du har, som tenner deg ekstra? Du nevnte ingenting om vanlig samleie, hvordan arter det seg da?

Hei vel vanlig samleie.. Jeg er også JOMFRU så det vet jeg ikke enda..

Ang Dryhumping/tørrjokking så ja mulig det, men det skulle vel bare gjortutløsningen sterkere ved dryhumping, skulle da fortsatt hatt utløsning ved vanlig runking???

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jeg har hatt et dilemma siden jeg var tennåring, jeg får ikke utløsning når jeg runker, heller ei når jeg blir sugd.

Eneste måten jeg får utløsning på er ved dry humping.

 

Hva er feil? Har forsøkt med frekvensøkning og runkemetode med både høyre/venstre arm

 

Er over 30 og har på en måte hvert fornøyd men nå har jeg kjæreste og er litt flau.

 

Anbefalinger???

Uten å dry humpe i fremtiden vil jeg fortsatt få orgasme med utløsning

Det høres ut som et dilemma ja.Føler du deg mye mye mere kåt når du dry humper?Jeg tror ditt tenningsmønster kan forandres,men det vil vel bli vanskelig hvis du blir for opptatt av det.Håper du har fått det til å funke siden du skrev innlegget.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...