Gå til innhold

Hjelp meg å få tak i dette spillet


Anbefalte innlegg

Dette er et spill som ikke kommer i butikkene i Norge, det er i hvert fall liten sannsynlighet for det. Da hadde eg nok kjøpt det, men det gjør eg ikke fra USA, der må en betale porto og gebyrer som er langt over 300,-

Eg har søkt på DC++, men ingen treff, eg finner chessmaster 9000, men det er ikke det samme :) Har og søkt på Bittorent, der fant eg hele greien då, eg jublet, men eg får sånn der standard "Problem connecting to tracker". Jaja tenkte eg og lot programmet stå på i noen dager, men neeh.

 

Er ingen erfaren søker på nettet når det gjelder slike ting i hvert fall, så eg hadde sittet pris på om noen hjelpte meg her. Har spurt diverse andre kompisser, men de visste ikke, enten det eller så gadd de ikke :) Eg synes dette spillet var noe av det koseligste eg har spilt, eg får til og med god samvittighet for å sitte foran datan :D

Å sitte og bygge opp hæren din samtidig som du får god læring i spillet digget eg. De fleste som ikke har likt sjakk før har likt dette, gøy å spille og lekkert design.

 

Hoyle Majestic Chess

 

Takker for seriøse svar :)

Endret av Grisegutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...