Gå til innhold

MSN Messanger på cd/diskett

//E

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om det går an å kjøre en eller annen versjon av MSN Messanger fra cd/diskett, slik at man hadde sluppet å installere det...

Noen som vet noe??

Mvh E

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det går tviler jeg må.Men om det har gått,du har ikke floppy,men kunne dvd eller cd-rom.Du prater med noe,men du må hente noe som ligger på en annen cd.Blir det ikke veldig tung vindt å skifte cd hver gang da?Forstår du tanke gangen min?

Skrevet

Joda, er selfølgelig for tungvint å gjøre det sånn ved daglig bruk. Det jeg tenkte på var å kjøre det fra diskett/cd, steder (f.eks skolen) der man ikke har rettigheter til å installere... Jeg vet trillian funkere til dette, men det hadde vært litt bedre med en MSN versjon :yes:

Skrevet

ja, går kanskje, men selve mappa blir for stor til å få på diskett, da må man ha den på cd. litt tungvidt. en ting som heller ikke kan bli så enkelt kom jeg på var å få ikonet i taskmenyen i høyrehjørne.

Skrevet (endret)

Er bare å kopiere mappen til en innstallert Messenger og så kjøre fra cd/diskett. Gjør omtrent det samme på skolen. Kopierte mappen inn på mitt eget elevområde og kjører .exe-filen derfra. Går så det suser :D

Endret av Loomy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...