//E Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Hei! Jeg lurte på om det går an å kjøre en eller annen versjon av MSN Messanger fra cd/diskett, slik at man hadde sluppet å installere det... Noen som vet noe?? Mvh E
Zemeckis Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Om det går tviler jeg må.Men om det har gått,du har ikke floppy,men kunne dvd eller cd-rom.Du prater med noe,men du må hente noe som ligger på en annen cd.Blir det ikke veldig tung vindt å skifte cd hver gang da?Forstår du tanke gangen min?
//E Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Skrevet 11. desember 2003 Joda, er selfølgelig for tungvint å gjøre det sånn ved daglig bruk. Det jeg tenkte på var å kjøre det fra diskett/cd, steder (f.eks skolen) der man ikke har rettigheter til å installere... Jeg vet trillian funkere til dette, men det hadde vært litt bedre med en MSN versjon
Pomfri Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Det tviler jeg på men... Når de først er i gang så har de sikkert sperra msn og sånn uans.
wil Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 ja, går kanskje, men selve mappa blir for stor til å få på diskett, da må man ha den på cd. litt tungvidt. en ting som heller ikke kan bli så enkelt kom jeg på var å få ikonet i taskmenyen i høyrehjørne.
Loomy Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 (endret) Er bare å kopiere mappen til en innstallert Messenger og så kjøre fra cd/diskett. Gjør omtrent det samme på skolen. Kopierte mappen inn på mitt eget elevområde og kjører .exe-filen derfra. Går så det suser Endret 11. desember 2003 av Loomy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå