Errae Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 noen som vet hvordan dette programmet fungerer ? har noen *.blz filer, men programmet "finner" ikke de. hvor skal jeg putte de for programmet skal finne de ???
genser Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 neppe lov å diskutere dette på forumet, i og med at programmets formål er å installere ulovlig programvare.
Eulogy Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 På minnekortet. Roten av minnekortet eller noe. I E:/ mappa tror jeg. Ble forvirrende dette..
Errae Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Skrevet 11. desember 2003 neppe lov å diskutere dette på forumet, i og med at programmets formål er å installere ulovlig programvare. hm,- det visste vell ikke i ? ;D
Errae Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Skrevet 12. desember 2003 hehe,- brukte det til å innstallere bouncer (= så vidt jeg vet så er det ett lovlig spill ?
genser Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 hehe,- brukte det til å innstallere bouncer (= så vidt jeg vet så er det ett lovlig spill ? bouncer aner jeg ikke hva er. men uansett er blzinstapp laget av en cracker gruppe, for det formålet å innstallere ulovlige kopier av n-gage spill.. så, jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå