Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

2 fortenner uten voksen tenner under!


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på nesten 14 år. Jeg har hatt regulering i nesten 1 år nå. Uten å måtte bruke noe strikk enda. Før når jeg tok bilder hos tannlegen så de at jeg ikke hadde noen tenner under de to fortennene nede. Og nå er de litt løse. Jeg må enten trekke dem 30 januar (om noen dager!) Eller ta dem ut selv. Så skaø regulering tette de lille mellomrommet som er bare ca 1 cm. Men jeg er virkelig beskymret. Hvordan kommer det til å være å ha det hulet i løpet av dager eller uker. Håper på seriøse svar. Trenger hjelp.

 

Anonymous poster hash: ac2d6...127

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kommer det til å være å ha det hulet i løpet av dager eller uker. 

 

Det kommer til å være som å ha.. et hull der. Reguleringen dekker noe av hullet. Du er ung, derfor kommer dette til å gå bra da det er mye lettere å regulere tenner på barn enn voksne. Det går både fortere og er ikke fullt så smertefullt som hos voksne. Men det kommer til å ta mer enn dager, faktisk mange uker. Tenker du ser stor forskjell til påske og til sommeren smiler du pent. Men du må forberede deg på at det kan ta enda lenger tid avhengig av hvor mye regulering din kjeve tåler av gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...