Gå til innhold

[Løst] Ustabil WiFi tale - noen ideer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg uttrykt meg dårlig (eller oppdatert resultatene  dårlig): Da jeg hadde kjørt modemet ut av bridge, funket VoWiFi også på det interne nettet, på innsiden av WRT-ruteren, uten at jeg hadde endret noe annet på den enn å gå over fra ekstern IP til en IP tildelt av Telenor-modemet. Så det hadde faktisk noe å si.

Lenke til kommentar

Ja, det var sånn jeg satte det opp for å teste dette opplegget. Nå skal jeg akkurat til å oppgradere til nyeste Kong build for å se om det da kanskje kan fungere i brige også. Jeg liker å ha full kontroll over greiene, derfor har jeg kjørt bridge i ganske mange år, uansett leverandør.

Lenke til kommentar

Ja vel, da er dommen her. Jeg satte opp på nytt med den nyeste Kong-builden, og alt fungerte perfekt. Så satte jeg modemet i bridge mode igjen, og det ble totalt kaos! Jeg prøvde flere ganger å ringe til fruens mobil, men det brøt med en gang. Fire minutter etter det siste forsøket ringre det plutselig i mobilen hennes! :rofl: Så da er det avgjort. Problemet var bridge mode. Takk for at du fikk meg inn på riktig spor!

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...