Gå til innhold

QLIRO KONTO


johnnyx

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli innmari forbauset ! Jeg skal handle et par greier på cdon.com og der har dem et tilbud hvor du kan motta varene og betale senere (via qliro). Jeg er 23 år gammel og har oppgitt fødselsnummer og hele pakka. Når jeg klikker på "bestill" så får jeg følgende melding "Dessverre kan Qliro ikke tilby deg det valgte betalingalternativet for dette kjøpet. Vennligst velg et annet alternativ for å gjennomføre kjøpet. Takk for din forståelse." Jeg vet ikke engang hva Qliro er, Også sitter jeg her og leter etter hvor jeg kan opprette en sånn Qliro konto. Det står ingenting om hvordan jeg kan oprette en konto hos dem. Eneste valget dem tilbyr er at jeg logger inn. Har noen en peiling på hva som skjer? hvordan lager jeg en sånn helsikes konto? Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Qliro er nok et forbrukslån, og da gjøres det automatisk kredittsjekk. Failer den, får du ikke lånet. Og brtaler du ikke akkurat på dagen om 3 mnd er renta videre 25% og de sender deg regninger på absolutt minste beløp så de kan tyne deg for mest mulig penger, og du ender med å betale dobbelt for varen hvis du ikke tar hele beløpet på første regning.

Lenke til kommentar

Du fikk nok avslag på Qliro sin kredittsjekk. Betale senere tilbud fungerer slik at Qliro betaler CDON og du betaler Qliro når fakturaen på varen kommer den måneden som er oppgitt. Konto hos Qliro får man når man gjør kjøp som det du prøvde på, eller delbetaling av vare.

 

https://www.qliro.com/no

 

Du fikk nok avslag på Qliro sin kredittsjekk. Betale senere tilbud fungerer slik at Qliro betaler CDON og du betaler Qliro når fakturaen på varen kommer den måneden som er oppgitt. Konto hos Qliro får man når man gjør kjøp som det du prøvde på, eller delbetaling av vare.

 

https://www.qliro.com/no

Men hvordan lager jeg en Qliro- Konto i utgangspunktet? Hvordan får jeg ikke avslag, holdt jeg på å si? Svaret ditt sier meg ikke så mye...Hva er forutsetningene for at jeg kan betale med Qliro? Jeg betaler samme dagen som jeg mottar regningen uansett. Det er en liten avgift på 45kr i tillegg som jeg er villig til å betale. Hadde satt pris på om du kan utdype svaret litt bedre :) Takk.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så god erfaring med Qliro. Har bare kjøpt noe på CDON 1 gang, og det var også med betaling noen måneder senere. Hvorfor du fikk avslag på kredittsjekken kan ikke jeg vite. Det må du eventuelt høre med Qliro om. Men har man f.eks en betalingsanmerkning på seg, så er vel det en grunn.

 

Jeg tror ikke at du kan lage en Qliro konto på siden deres selv, men at dette blir opprettet automatisk når du gjennomfører et kjøp på kreditt via dem. Men dette vet jeg ikke 100% sikkert.

 

Du kan jo alltids ringe Qliro i morgen og høre med de. De kan sikkert svare på alle dine spørsmål.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så god erfaring med Qliro. Har bare kjøpt noe på CDON 1 gang, og det var også med betaling noen måneder senere. Hvorfor du fikk avslag på kredittsjekken kan ikke jeg vite. Det må du eventuelt høre med Qliro om. Men har man f.eks en betalingsanmerkning på seg, så er vel det en grunn.

 

Jeg tror ikke at du kan lage en Qliro konto på siden deres selv, men at dette blir opprettet automatisk når du gjennomfører et kjøp på kreditt via dem. Men dette vet jeg ikke 100% sikkert.

 

Du kan jo alltids ringe Qliro i morgen og høre med de. De kan sikkert svare på alle dine spørsmål.

Den er grei, takk for hjelpen isåfall :) Ringer å hører med dem imorgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...