AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2018 Skrevet 6. januar 2018 har i noen dager nå kjent ut som om det kontinuerlig renner fra pikken, uten at det faktisk gjør det.har vasket alt grundig og det hjelper kanskje i noen minutter., det eneste som setter pause på denne våte og ekle følelsen er ereksjon(rart nok, siden det er vanskelig å bli tent når man kjenner seg inkontinent).skal til legen etter helgen men er himla nervøs. Anonymous poster hash: 72e21...986 Anonymous poster hash: 72e21...986
MellomAlt Skrevet 6. januar 2018 Skrevet 6. januar 2018 Høres ut som du har en infeksjon i urinrøret. Kanskje uretritt. Behandles lett med antibiotika. Tror ikke legen ber deg om annet enn å pisse i en kopp når du går dit. Men veldig bra du kommer deg til legen.
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2018 Forfatter Skrevet 6. januar 2018 Takker for svar!får sitte her å kjenne ut som jeg har pissa på meg til over helgen så har jeg sikkert lege time til da. Anonymous poster hash: 72e21...986
MellomAlt Skrevet 6. januar 2018 Skrevet 6. januar 2018 Takker for svar! får sitte her å kjenne ut som jeg har pissa på meg til over helgen så har jeg sikkert lege time til da. Anonymous poster hash: 72e21...986 Infeksjoner går ofte over av seg selv også. Mange som faktisk ikke gidder å gå til legen, men bare venter til det går over. Er du maks heldig går det bedre etterhvert. Vet hvor ekkelt det føles. Så føler med deg. =/
Dubious Skrevet 6. januar 2018 Skrevet 6. januar 2018 Må ronke litt oftere, for å smøre opp systemet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå