Gå til innhold

Hva kan jeg forvente å få igjenn for denne pc`n


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo prøve en 10 000 kr kanskje, selv om cpuen er litt utdatert og SSD disken er litt liten og PSU er kanskje litt i svakeste laget for overklokking så er skjermkortet det som er bra. Eller du kan prøve 12 000 kr og si du prisen kan prutes ved liten interiesse. Skjermkortet er vel under 1 år gammel? koster 6000 kr nytt. Resten er vel 2-3 år vil jeg tro.

Selvfølgelig kan du si om du har kvitttering, om du vurder finn betalings garanti eller har noen bilder, for det ofte slikt kjøpere er interisert i, og om maskinen har vært mye overklokket, er typisk det de spør om. Er den det faller nok prisen litt mere ned hvis det ikke er andre alternativer.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Finn.no har fjernet betalingsgarantien Trygg betaling Nå står du uten noen sikker betaling på Finn

Ganske skuffende av finn.no nå blir det nok mindre som kjøper dyrere ting tror jeg. fordi man fort får katta i sekken.

Så beklager trådstarter tror du må gi opp å selge dyre ting på finn.no nå. Med mindre noen vil møte deg og gi deg 10 k i kontanter.

Hadde aldri selv risikert så mye penger på en jeg ikke kjenner. Har brukt finn betalingsgaranti nesten hver gang. Hadde kun satset 1000-500 kr selv hvis jeg skulle kjøpt noe på finn nå.

Lenke til kommentar

rundt 10.00,- var vel det jeg tenkte og.

Har en annen pc også, den står det 4790k og 980ti sli i, både prosessor og skjermkort er overklokket og den trekker rundt 600w fra veggen, så 650w er nok til oc både på 4770k og 1080.

 

Trygg betaling har jeg aldri brukt som verken kjøper eller selger da jeg syns den er veldig tungvindt å bruke og lite trygg for selger.

Har kjøpt og solgt mye dyrere ting enn dette uten oppmøte så det uroer meg ikke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...