Gå til innhold

forskjellig passord på to pc-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje fordi du har to brukernavn?

 

Ett brukernavn har ett passorf i IPB afaik. Kan du bruke to forskjellige passord på samme bruker er dette noe jeg ikke kjenner til iallefall. Men hvorfor bruker du da to forskjellige? Hvorfor bare ikke logge inn på hw.no-forumet med samme passord fra begge maskinene?

Lenke til kommentar
Kanskje fordi du har to brukernavn?

 

Ett brukernavn har ett passorf i IPB afaik. Kan du bruke to forskjellige passord på samme bruker er dette noe jeg ikke kjenner til iallefall. Men hvorfor bruker du da to forskjellige? Hvorfor bare ikke logge inn på hw.no-forumet med samme passord fra begge maskinene?

Jeg bruker to forskjellige passord kunn fordi jeg må. Når jeg prøver å skrive samme pasord på begge pc-ene fungerer ikke dette. Ett passord funker på den ene pc-en og ett annet på den andre. Kanskje det har noe med at jeg registrerte brukeren på den ene pc-en og så skiftet jeg passordet på brukeren på den andre pc-en?

 

Jeg kan ikke bruke to forskjellige passord på samme pc,

Lenke til kommentar
Det er fysisk umulig å ha 2 passord for en bruker, så hvis du bruker 2 passord så har du enten et passord med meget spesielle tegn eller så har du flere brukere ;)

Vil vel ikke si det er "fysisk" umulig:) Det er vel heller det at det ikke er mulig slik autentiseringssystemet og brukerdatabasen er lagt opp:)

 

Hva var feilen uansett? Capslock? Numlock:)? Forskjellige brukernavn:)?

 

Erke farlig å si selv om det var en bagatell, moro å høre bare:)

 

Mulig det kan ha vært forskjellig tastaturoppsett slik at du hadde engelsk på et og norsk på den andre? Da vil du skrive to forskjellige passord fysisk (hvilke knapper du trykker på), men det vil være det samme du skriver inn likevel.

Lenke til kommentar

ok ok, jeg skal svare .

 

jeg dreit meg ut... :ermm:

 

det er sånn at jeg hadde hatt samme passord på mail, hw, o.l i lang tid.

dermed skulle jeg bytte passordene, men må ha glemt å bytte hw passordet....

jeg har stilt inn på automatisk innlogging på hw.no og dermed trodde jeg at jeg hadde husket å bytte passord på hw.no også.

 

bare le.., jeg dreit meg ut no skikkelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...