Gå til innhold

Huldreverden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde / montage madam  ;) Er ikke x-pert på slike bilde, så ser bare et flott bilde då :)

 

 

 

Mvh Leif :cool:                                                                                                                                             

Lenke til kommentar

Flott bilde / montage madam  ;) Er ikke x-pert på slike bilde, så ser bare et flott bilde då :)

 

 

 

Mvh Leif :cool:                                                                                                                                             

 

Flott...e.... bilde / montage :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg kommer til at tænke tanker ...i den mørke tid... :)  en slags stemning måske at gå ind i sig selv Mindfulness ....synes nr 2 er bedst  :)

Hei Suss,

Jeg har vært litt melankolsk selv i det siste, så da er det kanskje ikke så rart at bildet gjenspeiler noe sånt :)

Takk så mye for kommentar. Håper vi får en fin uke :D

Selvfølgelig gør vi det :-)

Lenke til kommentar

Versjon 2 passer jo godt til høstmørket..

Hun ser litt mer optimistisk på det i versjon 1... på grunn av fargene.

Bare mine tanker ,og jeg velger ikke noen favoritt.

Kreativt. Jeg har fundert litt på dobbelteksponering i det siste så her gir du meg ideer. :-)

 

Hei John Petter, det er vanskeligå finne to bilder som passer sammen, men det kan bli ganske kult når man gjør det. Hyggelig hvis jeg satte deg på sporet av noe og jeg gleder meg til å se resultatet..en gang.. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+0987123

Prøver igjen , første forsøk har vel kommet på avveie i "skyen" .

Flott og mystisk bilde som jeg synes gjør det best i v1 , både i komposisjon og kontrast .

 

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...