Gå til innhold

Trenger tips og hjelp til ny smart klokke


Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg skal gå fra iPhone til Android og trenger derfor ny smartklokke. 

Trenger en som viser sms og anrop. gjerne også styre musikken/lydboken på telefonen min. 

I tillegg er det fint med pulsmåler og litt treningslogging. 

Noen som har noen tips til hva jeg kan se på ? Gjerne ikke så altfor dyr. 

blir takknemlig for tips :-) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom treningsfunksjoner er viktigere enn smartklokkefunksjoner, ville jeg sett på Fenix 3 eller 5. Viser SMS, anrop og kan styre musikkspilleren, samt har muligheter for apper for andre funksjoner, og har meget gode treningsfunkjoner. I tillegg får du batteribrukstid på gjerne flere uker på en lading (dersom du ikke bruker GPS mye).

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Samsung Gear Fit2 Pro.

 

Den gjør det meste til en grei pris. Utrolig digg å ha spotify offline uten å måtte ha med telefonen :)

 

https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/smartklokke/samsung-gear-fit2-pro-sort-l/p-594845/

Denne så absolutt veldig interessant ut. Vanntett er jo et pluss, da jeg svømmer mye. er det da eget simkort i denne eller ? :-)

Lenke til kommentar

En skikkelig smartklokke koster jo fort 3-4k eller mer, og jeg har sett Fenix 3 HR til godt under 3k. Skal du ha noe rimeligere, se etter en Vivoactive eller Vivoactive HR. Ligger ofte mange på finn.no dersom du kan tenke deg en brukt. 

Takk for gode innspill, skal sjekke ut litt mer. Brukt er absolutt innafor, til mitt enkle bruk. :-)

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte meg en Samsung Gear Fit2 Pro.

 

Den gjør det meste til en grei pris. Utrolig digg å ha spotify offline uten å måtte ha med telefonen :)

 

https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/smartklokke/samsung-gear-fit2-pro-sort-l/p-594845/

Denne så absolutt veldig interessant ut. Vanntett er jo et pluss, da jeg svømmer mye. er det da eget simkort i denne eller ? :-)

 

Nei, det er det ikke. Den har bare WiFi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...