Trutta1 Skrevet 5. november 2017 Skrevet 5. november 2017 Vet ikke om det blir riktig sted, men er det noen som har tips om hvor man kan få tak i TV-benk med stoffdører? Jeg har sjekket HIFI klubben, men må vel være flere som har dette? Vi vil også ha dette hengt på veggen... Håper noen har tips
Henrik C Skrevet 5. november 2017 Skrevet 5. november 2017 Bolia sin Case Hifi-serie kan vegghenges og fås med stoffronter, og har utskjæringer til kabler. Jeg har en 48 cm dyp Case Hifi Large med stoff i midten, tror jeg kunne bestille på begge dørene også.
Trutta1 Skrevet 5. november 2017 Forfatter Skrevet 5. november 2017 Bolia sin Case Hifi-serie kan vegghenges og fås med stoffronter, og har utskjæringer til kabler. Jeg har en 48 cm dyp Case Hifi Large med stoff i midten, tror jeg kunne bestille på begge dørene også. Takk sjekker denne
Larfen Skrevet 5. november 2017 Skrevet 5. november 2017 En har også "Mistral" serien, som fåes kjøpt på bl.a. bohus. Mange forskjellige tv-benker med stoffdører. Mistral sin egen hjemmeside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå