Gå til innhold

Den vanvittige Bitcoin-veksten ser ikke ut til å stoppe opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

 

mine 2$ i vekslepenger har nå blitt 57$.... jeg selger ikke før bitcoin står i en million dollar :) går det dukken har jeg bare tapt 2$.

 

Nei, da har du tapt $ 57 (eller hva enn du hadde før det sprakk).

 

ÅÅÅÅÅ HJELP, 57 DOLLAR RETT I DASS :p jeg blir RUINERT!!

Lenke til kommentar

 

 

mine 2$ i vekslepenger har nå blitt 57$.... jeg selger ikke før bitcoin står i en million dollar :) går det dukken har jeg bare tapt 2$.

 

Nei, da har du tapt $ 57 (eller hva enn du hadde før det sprakk).

 

ÅÅÅÅÅ HJELP, 57 DOLLAR RETT I DASS :p jeg blir RUINERT!!

Ja, fort gjort å bli ruinert når man ikke engang vet hva man taper.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

 

 

mine 2$ i vekslepenger har nå blitt 57$.... jeg selger ikke før bitcoin står i en million dollar :) går det dukken har jeg bare tapt 2$.

 

Nei, da har du tapt $ 57 (eller hva enn du hadde før det sprakk).

 

ÅÅÅÅÅ HJELP, 57 DOLLAR RETT I DASS :p jeg blir RUINERT!!

Ja, fort gjort å bli ruinert når man ikke engang vet hva man taper.

 

Jeg er veldig rørt over din omsorg for mine 57 dollar. Hvis jeg taper dem går jeg garantert personlig konkurs. Takk for at du advarer meg. Det må være en stor sum for deg siden du går sånn inn for å advare meg på et anonymt forum på internett.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

mine 2$ i vekslepenger har nå blitt 57$.... jeg selger ikke før bitcoin står i en million dollar :) går det dukken har jeg bare tapt 2$.

 

Nei, da har du tapt $ 57 (eller hva enn du hadde før det sprakk).

 

ÅÅÅÅÅ HJELP, 57 DOLLAR RETT I DASS :p jeg blir RUINERT!!

Ja, fort gjort å bli ruinert når man ikke engang vet hva man taper.

 

Jeg er veldig rørt over din omsorg for mine 57 dollar. Hvis jeg taper dem går jeg garantert personlig konkurs. Takk for at du advarer meg. Det må være en stor sum for deg siden du går sånn inn for å advare meg på et anonymt forum på internett.

Du vil forhåpentligvis aldri få ansvar for andres penger eller investeringer håper jeg, men den tankegangen der.

 

-X7ENIANL: "Kjøp litt bitcoins!"

-Din kompis: "Hvor mye kan jeg tjene på det?"

-X7ENIANL: "Nei, det vet jeg ikke!"

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

 

 

 

 

mine 2$ i vekslepenger har nå blitt 57$.... jeg selger ikke før bitcoin står i en million dollar :) går det dukken har jeg bare tapt 2$.

 

Nei, da har du tapt $ 57 (eller hva enn du hadde før det sprakk).

 

ÅÅÅÅÅ HJELP, 57 DOLLAR RETT I DASS :p jeg blir RUINERT!!

Ja, fort gjort å bli ruinert når man ikke engang vet hva man taper.

 

Jeg er veldig rørt over din omsorg for mine 57 dollar. Hvis jeg taper dem går jeg garantert personlig konkurs. Takk for at du advarer meg. Det må være en stor sum for deg siden du går sånn inn for å advare meg på et anonymt forum på internett.

Du vil forhåpentligvis aldri få ansvar for andres penger eller investeringer håper jeg, men den tankegangen der.

 

-X7ENIANL: "Kjøp litt bitcoins!"

-Din kompis: "Hvor mye kan jeg tjene på det?"

-X7ENIANL: "Nei, det vet jeg ikke!"

 

:)

 

Hold kjeften på deg! Jeg har aldri rådet noen til å kjøpe bitcoins, bare sagt at de KAN øke i verdi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har vert inne på tanken å kjøpe seg inn på andre coins? 

Har vert litt inne på tanken om å handle noe annet enn bitcoin som er betydelig billigere (og mest sannsynlig ikke sprekker snart), har dessverre ikke nok kunnskap om det til at jeg tørr å investere noe enda. 

 

Det finnes for øyeblikket 1294 forskjellige cryptovaluta. Nesten umulig å si hvem som kommer til å klare seg over en boblesprekk. Bitcoin er en god kandidat. Det er også Litecoin, Dash, NEO, Monere, og noen tokens som PPT, Veritaseum.

Lenke til kommentar

Hoppet på bitcoin toget i vår, investerer omtrent like mye som enkelte snuser bort. Mine 14’ er nå verdt nesten 40’. Det kommer en knekk nå ved neste splitt 13 November men siden går det bare oppover. Det er ikke så lenge siden at noen sa at Internett er en døgnflue og om noen år så ler vi sannsynligvis av han her: http://e24.no/digital/jusprofessor-om-bitcoin-aa-investere-i-bitcoin-til-en-kurs-over-1-000-dollar-er-galskap/22653364

 

At ledere i store multinasjonale banker går hardt ut mot bitcoin er forståelig, det river jo ned fundamentet i inntjeningen deres..

 

Nettopp det at lederne av verdens største sentralbanker, ikke bare én gang, men flere ganger har prøvd å snakke ned Bitcoin er det beste beviset på at dette har noe for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...