Gå til innhold

Ratt til Xbox


Anbefalte innlegg

Har tittet litt rundt på nettet, og det som er tilgjengelig i norge er thrustmaster modena rattet, men det virker ikke all verden synes jeg. kom derimot over noe fra saitek, som virker veldig lovende. gå inn på www.saitek-shop.de, velg xbox, og adrenaline rattet. leste en omtale som roste rattet opp i skyene, og i mangel av andre gode ratt til xbox vurderer jeg å kjøpe dette. lurer på om noen her vet om noen bedre ratt, kan gjerne kjøpe fra utlandet, eller er dette det eneste som duger til xbox?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rattet er en vinglefittte av uante dimensjoner på V-rally :D selger mitt for 350kr

eller kjøp det på Elkjøp (bytt det inn i noe annet, hvis du er misfornøyd)

 

Har bare testa det på v-rally, kan hende det er bra på andre spill.

 

Vet at mine ord er en dårlig salgs REKLAME, men jeg er bare domsnill og ÆRLIG

 

KJØP heller LOGITECH PRECISION CONTROLLER på elkjøp, Den er suverent bedre enn orginalkontrolleren (på alle punkt)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

Endret av mago
Lenke til kommentar
Har tittet litt rundt på nettet, og det som er tilgjengelig i norge er thrustmaster modena rattet, men det virker ikke all verden synes jeg. kom derimot over noe fra saitek, som virker veldig lovende. gå inn på www.saitek-shop.de, velg xbox, og adrenaline rattet. leste en omtale som roste rattet opp i skyene, og i mangel av andre gode ratt til xbox vurderer jeg å kjøpe dette. lurer på om noen her vet om noen bedre ratt, kan gjerne kjøpe fra utlandet, eller er dette det eneste som duger til xbox?

Hadde Saitec sitt og bytta til Thrustmaster sitt....for å si det pent så sugde Saitec sitt, kun vibrasjon i ratte jo...... Thrustmasteren hadde egen strømforsyning til Force Feedbacken og er 100 ganger bedre enn saitec`en.

 

Nå snakker jeg om det saitec rattet som koster 499,- på Elkjøp kontra det Thrustmaster rattet som koster 799,- på Elkjøp. Bare så ingen missforstår :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...