Gå til innhold

Hvilken iphone skal jeg kjøpe? Joining the "dark side"...


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på hvilken iphone jeg skal kjøpe, da patch mot KRACK ikke kommer til min android mobil og den allerede har kommet til ios.

 

Har egentlig mest lyst på en med minijack port men da er telefonene så gamle... 7 og 8 har jo ikke minijack. Iphone X liker jeg ikke.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Hvis du faktisk bekymrer deg for KRACK så foreslår jeg heller at du skaffer deg en Nokia 3210.

Har en Nokia C2-05 liggende, driver og lader den av den grunn nå... :p

 

Men er eneste måte å unngå KRACK helt sikkert på, å bytte til en telefon som ikke bruker verken ios eller android?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Har apple bare de der ørepluggene som ligger i ytterste del av øret som standard de sender med iphone, eller er det med in-ear plugger som man putter inni øregangen? Og følger det med plugger med iphone 7 og 8?

Lenke til kommentar

Har apple bare de der ørepluggene som ligger i ytterste del av øret som standard de sender med iphone, eller er det med in-ear plugger som man putter inni øregangen? Og følger det med plugger med iphone 7 og 8?

Ja, det er de som henger ytterst i øret. Det er ligtning utgaven av disse som følger med iPhone 7/8. Det følger også med en lightning til minijack overgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Har apple bare de der ørepluggene som ligger i ytterste del av øret som standard de sender med iphone, eller er det med in-ear plugger som man putter inni øregangen? Og følger det med plugger med iphone 7 og 8?

 

Ja, det er de som henger ytterst i øret. Det er ligtning utgaven av disse som følger med iPhone 7/8. Det følger også med en lightning til minijack overgang.

Ok :) da kan jeg bruke favoritt in-ear pluggene mine med lightning til minijack adapteren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...