eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Blei litt lang i maska når jeg så denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=3&s=kom Trodde Komplett bare solgte hardware/software og slikt, eller er dette det?
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 haha! sjekk litt ned på siden NB !!! Sko følger ikke med på kjøpet.
Raz Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 haha! sjekk litt ned på siden NB !!! Sko følger ikke med på kjøpet. Og det skal man kanskje bare være glad for..hehe
CrZy_T Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hva med sokkene? Hvis du ikke skjønte poenget så er det for å jorde seg.
Tacritan Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 haha! sjekk litt ned på siden NB !!! Sko følger ikke med på kjøpet. Hvorfor er det så "haha" da? Det finnes antistatiske sko også. Og komplett har utvidet sortementet ganske hardt siden de først startet opp, noe jeg egentlig bare anser som positivt. Mer produkter til folket.
Traxco Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Antistatisk Fotlenke.... fins sikkert for og ha på armer også..
eiriksen Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Skrevet 9. desember 2003 Bra, fikk vel ikke helt med meg at det var antistatisk. Er den fin å bruke når du bygger pc
KompleX Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 (endret) * Sletta vetu * Endret 9. desember 2003 av KompleX
Stor Oddnoga Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 haha! sjekk litt ned på siden NB !!! Sko følger ikke med på kjøpet. Hvorfor er det så "haha" da? Det finnes antistatiske sko også. Og komplett har utvidet sortementet ganske hardt siden de først startet opp, noe jeg egentlig bare anser som positivt. Mer produkter til folket. Se humoren i det da. Mulig det bare er meg som har en syk sans for humor, men det mindte meg litt om en dårlig TV-Shop reklame. NOTE! Shoes and batteries is not included.
SineTwo Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hele griea er jo faktisk ha ha - de kunne ha funnet bedre produkt bilder liksom Se f.eks. på skoa, er jo sko fra 80 tallet - spesielt den hvite, minner meg på barnehagetanteskosombråkersåutroligmyenårdegår
8483838383 Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 de skoene gir ikke akuratt no godt intrykk av produktet
xthal Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hvorfor er det så "haha" da? Det finnes antistatiske sko også. Fordi kansje folk får slike bilder inn i hodet når de leser det, jeg fikk nå det, men det kan jo bare være meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå