Gå til innhold

Styrke


Anbefalte innlegg

Hallo:)


Jeg er 14 år og har begynt å trene litt for å få større kropp, armer og ben:) Jeg begynte uka før høstferien så jeg har ikke sett så stor forandring. 


Dette gjør jeg hver dag før jeg legger meg:


Jeg tar 10 push ups, pause i et par sekunder og 10 pushups til. Dette repeterer jeg tre ganger. 


Så tar jeg 30 situps. 


Etter det tar jeg pappas manualer (1,6 kg) til 30.


 


Er det noe jeg burde endre på? Er det lurt å gjøre det før jeg legger meg? Hvor lang tid vil det ta før jeg ser "stor og sterk" ut? Hva burde jeg spise?


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Til å starte med kan du bare fortsette slik du gjør med hjemmetreningen. Pushups er god øvelse for triceps, skuldre og bryst.

Istedenfor 10 pushups pr.runde, anbefaler jeg deg å kjøre deg helt ut til du ikke klarer mer. Ta deretter 30 sekunder pause før du kjører ny runde.

 

Etterhvert vil jeg anbefale deg å komme deg over på treningssenter. Der er det mer mulighet for å trene andre kroppsdeler med apparater og utstyr.

 

Så lenge du bare trener hjemme holder det å spise mors middag og fortsette slik du gjør.

Hvor lang tid det tar er ikke godt å si

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei.

Til å starte med kan du bare fortsette slik du gjør med hjemmetreningen. Pushups er god øvelse for triceps, skuldre og bryst.

Istedenfor 10 pushups pr.runde, anbefaler jeg deg å kjøre deg helt ut til du ikke klarer mer. Ta deretter 30 sekunder pause før du kjører ny runde.

 

Etterhvert vil jeg anbefale deg å komme deg over på treningssenter. Der er det mer mulighet for å trene andre kroppsdeler med apparater og utstyr.

 

Så lenge du bare trener hjemme holder det å spise mors middag og fortsette slik du gjør.

Hvor lang tid det tar er ikke godt å si

OK takk! Skal hvertfall bruke tipset om at jeg skal ta pushups til jeg orker mer:) Men hvilken hjemmeøvelse kan jeg bruke for å trene bicepsene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...