Gomle Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Jeg skal formatere maskina. Selv formatering kan jeg, men mamma bruker outlook express som epost for jobben. All epost hun mottar lagres på maskina... Er det bare å kopiere mappa med inboks.dbx, utboks.dbx osv? På min maskin ligger alt dette på: C:\Documents and Settings\Taagvold\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\{E29D3ACA-6DE8-43B0-BA58-8781D82C8676}\Microsoft\Outlook Express Hun MÅ ha dette etter formateringen... HJELP!
enden Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 drag'n drop mailen ut i en mappe Ta vare på denne og drag'n drop tilbake til nye OE Men du, vi liker ikke store bokstaver i overskriften her. Det så "høyt"
Øyst Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Det er også lurt å eksportere alle e-post adressene. Det er en egen funksjon for dette på Fil-menyen
enden Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 (endret) sant, et mareritt å miste alle kontaktene... Men det jeg pleier å gjøre er å kopiere ALT som ligger på systemdisken. Da er jeg sikret i tilfelle jeg skulle glemme noe Endret 9. desember 2003 av enden
Gomle Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Skrevet 9. desember 2003 takk skal dere ha! dere svarte fort... og nå kan jeg formatere...
DummeGaas Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 dere svarte fort DET ER SIKKERT FORDI TOPICEN VAR SKREVET SÅNN HER.
tjilstad Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hei søk etter "outlook.pst" husker ikke hvor den lå, i denne fila ligger kontakter, inboks, utboks osv. enkelt og greit alt som ligger i outlook. skriv ned adressen og lim inn fila etter formateringa, dette er den absolutt enkleste måten syns jeg. Har formatert mye i det siste
enden Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 (endret) DET ER SIKKERT FORDI TOPICEN VAR SKREVET SÅNN HER. Unødvendig dummegås... Ser du noe som strider mot retningslinjene så bruker du report, eller med nye medlemmer kan man sikkert si det på en venlig måte Endret 9. desember 2003 av enden
Barry White Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 en formatering er alltid en fresh start... ahh jeg husker min første formatering *nostalgi*
Anbefalte innlegg