Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere J

Vi er to studenter som har dannet et nettsamfunn for de som benytter DNB spare appen. Dette er en del av faget «Sosiale Merkevarer og Åpen Innovasjon». Bachelor graden er i Kreativitet, Innovasjon og Forretningsutvikling ved Høyskolen Kristiania.

Nå gjør vi en studie i løpet av de 2 kommende ukene og hører gjerne dine meninger om hva du synes DNB spare gjør bra, dårlig, hvor den har forbedringspotensial eller hvordan appen kunne vært teknisk sett.  Del din brukeropplevelse og skap gjerne diskusjoner J

Her er alle kommentarer og tilbakemeldinger velkommen og igjen vil dette berike vår besvarelse av oppgaven. Vi er i dialog med de som jobber i DNB Spare og kan videreformidle deres tilbakemeldinger med stor glede !!!

https://www.facebook.com/groups/367274443702711/

Endret av Ane Mari
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Jeg liker ikke spare appen og har avinstallert den. Jeg forsto ikke hva resultatet av funksjonene i appen egentlig ble. Jeg gikk heller inn i nettbanken og opprettet superspar konto med månedlig sparing der.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke spare appen og har avinstallert den. Jeg forsto ikke hva resultatet av funksjonene i appen egentlig ble. Jeg gikk heller inn i nettbanken og opprettet superspar konto med månedlig sparing der.

Enig i at den kunne vært bedre. Jeg synes det er litt frekt av banken å opprette så mange nye kontoer uten at du kan velge å si nei. 

Det samme med fond og aksjer. Rett etter at jeg har kjøpt fond popper denne beskjeden opp om at jeg ikke har fond hos DNB. Det svekker iallefall min tillit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...