Gå til innhold

GUIDE: Reparasjon av Galaxy S7 Slik bytter du skjerm på en av fjorårets beste mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

En knust s7 er da ikke verdt ett sekunds arbeid for reparasjon, verste møkka jeg har hatt.

 

Vært uheldig? Jeg er ikke spesielt begeistret for Samsung, men S7 er da noe av det beste jeg har hatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En knust s7 er da ikke verdt ett sekunds arbeid for reparasjon, verste møkka jeg har hatt.

 

Haha.. Tror ikke du har hatt en S7 da og forveksler det med en annen telefon eller så har du generelt null peiling på mobiltelefoner. De fleste merkene har levert ganske gode telefoner de 2 siste årene.

Lenke til kommentar

Her er feil i artikkelen.

Skal kort med USB kontakt byttes, så må skjermen tas av først. Dette pga.de små print som går rundt kant på ramme til touchknapper. Ligger limt under skjerm.

Kan IKKE byttes etter at hovedkort er tatt av.

 

Hei! Det har du helt rett i. Beklager for feilen, og takk for at du påpeker den! Det er slikt vi setter pris på :-)

 

Artikkelen er oppdatert og en notis er lagt inn.

 

– Torstein

Lenke til kommentar

Hei. Fin artikkel og morsomt lesestoff. Jeg vil først og fremst bemerke at prisen for innkjøp av skjerm er feil. Det er ikke mulig å få tak i en "original" skjerm, eller en som gir seg ut for å være original, til mindre enn ca 1500,- (dette er da uten frakt og mva). Det vil nok koste 2200,- for de aller fleste å kjøpe skjerm til denne telefonen, med mindre de bryter loven for skattefri import (maks 350,-). Jeg gjør oppmerksom på at 2200,- ikke inkluderer noen form for fortjeneste dersom du ønsker å selge skjermen videre.

 

Gratis frakt sier noen. Ja, uten forsikring og hvis du får en defekt enhet, koster det deg 400,- eks mva å sende den tilbake til Kina.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Gammel tråd, men leser ikke så ofte :-P

 

Gikk fra Z3 til S7, og det første jeg merket var 12t mindre batteritid.

Mindre telefon, men verre å bruke med en hånd.

Grensesnittet er dårligere enn Sony sitt.

Irriterende lysstyrkeregulering, kan ikke definere eget utgangspunkt. Kun manuell eller standard.

Lettere å få feiltrykk ytterst på skjermen.

Ekstremt kresen på kabler for lading.

 

 

En knust s7 er da ikke verdt ett sekunds arbeid for reparasjon, verste møkka jeg har hatt.


Haha.. Tror ikke du har hatt en S7 da og forveksler det med en annen telefon eller så har du generelt null peiling på mobiltelefoner. De fleste merkene har levert ganske gode telefoner de 2 siste årene.

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...