Gå til innhold

Hvor får man kjøpt z370 og Coffelake i natt?


Marjuss2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som tittel sier, noen som har noe info? Komplett har ikke mottatt noe info ang coffe lake. 

 

Edit: "*Vi har ingen informasjon angående Coffe-lake til å utgi våre kunde før det er lanesert på siden vår."

 

Hardware av noe mening blir VELDIG ofte lansert for salg kl 15-15.30 norsk tid, den datoen som produsenten oppgir. Denne datoen er alt for ofte en fredag, som betyr at helga blir "ødelagt" (må vente etter helga på hardwaren)  :p

 

Kl 15.00 er et lurt tidspunkt å sjekke komplett.no i morra ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Som tittel sier, noen som har noe info? Komplett har ikke mottatt noe info ang coffe lake. 

 

Edit: "*Vi har ingen informasjon angående Coffe-lake til å utgi våre kunde før det er lanesert på siden vår."

 

Hardware av noe mening blir VELDIG ofte lansert for salg kl 15-15.30 norsk tid, den datoen som produsenten oppgir. Denne datoen er alt for ofte en fredag, som betyr at helga blir "ødelagt" (må vente etter helga på hardwaren)  :p

 

Kl 15.00 er et lurt tidspunkt å sjekke komplett.no i morra ;)

 

Ahh, dette er du sikker på? :) Hadde vært godt å slippet å måtte sitte oppe i natt! Leser at det er muligheter for at det kan bli shortage, så man må være rask. Hadde endelig tenkt å skifte ut gamle 2500k !

Lenke til kommentar

 

 

Som tittel sier, noen som har noe info? Komplett har ikke mottatt noe info ang coffe lake. 

 

Edit: "*Vi har ingen informasjon angående Coffe-lake til å utgi våre kunde før det er lanesert på siden vår."

 

Hardware av noe mening blir VELDIG ofte lansert for salg kl 15-15.30 norsk tid, den datoen som produsenten oppgir. Denne datoen er alt for ofte en fredag, som betyr at helga blir "ødelagt" (må vente etter helga på hardwaren)  :p

 

Kl 15.00 er et lurt tidspunkt å sjekke komplett.no i morra ;)

 

Ahh, dette er du sikker på? :) Hadde vært godt å slippet å måtte sitte oppe i natt! Leser at det er muligheter for at det kan bli shortage, så man må være rask. Hadde endelig tenkt å skifte ut gamle 2500k !

 

Helt sikker, det er derfor jeg alltid får den hardwaren jeg vil ha på releasedagen, mens noobsa klager over at det er utsolgt etter noen timer :D

 

Siden coffelake har 3 ganger færre kjerner enn min 7980xe cpu, så gidder jeg ikkje ha den :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Som tittel sier, noen som har noe info? Komplett har ikke mottatt noe info ang coffe lake. 

 

Edit: "*Vi har ingen informasjon angående Coffe-lake til å utgi våre kunde før det er lanesert på siden vår."

 

Hardware av noe mening blir VELDIG ofte lansert for salg kl 15-15.30 norsk tid, den datoen som produsenten oppgir. Denne datoen er alt for ofte en fredag, som betyr at helga blir "ødelagt" (må vente etter helga på hardwaren)  :p

 

Kl 15.00 er et lurt tidspunkt å sjekke komplett.no i morra ;)

 

Ahh, dette er du sikker på? :) Hadde vært godt å slippet å måtte sitte oppe i natt! Leser at det er muligheter for at det kan bli shortage, så man må være rask. Hadde endelig tenkt å skifte ut gamle 2500k !

 

Helt sikker, det er derfor jeg alltid får den hardwaren jeg vil ha på releasedagen, mens noobsa klager over at det er utsolgt etter noen timer :D

 

Siden coffelake har 3 ganger færre kjerner enn min 7980xe cpu, så gidder jeg ikkje ha den :p

 

Jeg spiller kun i 1080p så har ikke behov for så voldsomt med kjerner enda:) Tror 8600k vil være en god upgrade uansett

Lenke til kommentar

Er ikke så mye vits å kjøpe på timen når hovedkort ikke er testet skikkelig ennå...

 

Nå har jeg hatt ALLE intelchipset som er kommet i nyere tid, og kan fortelle at å kjøpe ved release er like lurt som å vente. Faktisk bedre, fordi man slipper å vente...

 

Kjøpe Asus toppkort er ALLTID en vinner, samt Asrock.

Lenke til kommentar

Ser asus Maximus X Hk'sa får en 5ghz auto OC profile for oss noobs på det feltet. Er dette noe å satse på Mr.nissen eller vil den bare cranke voltage altfor høyt? har min 2500k på 4.8ghz på luft nå, men nå er denne ekstrem enkel å klokke. Er ikke ute etter å ta noen risk med ny cpu, men på en annen side vil jeg ha mest mulig ut av kjøpet :)  

Lenke til kommentar

Ser asus Maximus X Hk'sa får en 5ghz auto OC profile for oss noobs på det feltet. Er dette noe å satse på Mr.nissen eller vil den bare cranke voltage altfor høyt? har min 2500k på 4.8ghz på luft nå, men nå er denne ekstrem enkel å klokke. Er ikke ute etter å ta noen risk med ny cpu, men på en annen side vil jeg ha mest mulig ut av kjøpet :)  

Alle cpuer nå er enkle å overklokke til et visst punkt :)

 

Tipper med CL cpuene, så kan man sette multiplayer på 50 og spenning cpu spenning på 1.35v, så har man en fin 24/7 overklokk.

Lenke til kommentar

Hmm. jeg finner bare 2 Maximus kort, begge er Hero, bare med og uten WiFi. Ingen av de andre du nevner. 

 

https://www.asus.com/us/Motherboards/Intel-platform-Products/ Lister opp Z370 her.

 

Er de bare ikke kommet ut eller ser jeg på feil sted? 

De beste kommer alltid litt senere, glemte å nevne dette :p

 

http://wccftech.com/intel-z370-motherboard-roundup-asus-msi-asrock-aorus-gigabyte/

 

Derfor må man alltid kjøpe en ventekort, uheldigvis.

 

Apex er det man vil ha, om man vil overklokke dritten ut av CL cpuene. 4800mhz minne here we GO  :xmas:

 

ASUS ROG Maximus X Apex Motherboard Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Aha... Vel tror ikke jeg orker å skru opp riggen igjen med et ventekort :p

 

Ser ut som det er Hero som gjelder av de som ligger på siden nå... Men er jo bare 4133 vs 4000 på resten. Det ene kortet med 4333 er jo mer low end på resten av specs (Z370-I). Men siden jeg vil ha beste lydchippen, BT, osv så kan det se ut som det blir Hero... eller kanskje Z370-E...

Lenke til kommentar

Aha... Vel tror ikke jeg orker å skru opp riggen igjen med et ventekort :p

 

Ser ut som det er Hero som gjelder av de som ligger på siden nå... Men er jo bare 4133 vs 4000 på resten. Det ene kortet med 4333 er jo mer low end på resten av specs (Z370-I). Men siden jeg vil ha beste lydchippen, BT, osv så kan det se ut som det blir Hero... eller kanskje Z370-E...

Spiller det noe rolle med lydchip etc om man bruker ekstern forsterker og Dac? Bruker kun Kabel så Wifi etc er ikke så viktig for meg. Skal kunne klokke og spille, men er glad i lyd så om om et dyrere hk hjelper på dette er jeg villig til å legge noen hunrelapper ekstra.. Men har aldri sett noen grunn til å ha et hk til 3-4k for mitt bruk. Tenker i 2k range:)

Endret av Marjuss2k
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Aha... Vel tror ikke jeg orker å skru opp riggen igjen med et ventekort :p

 

Ser ut som det er Hero som gjelder av de som ligger på siden nå... Men er jo bare 4133 vs 4000 på resten. Det ene kortet med 4333 er jo mer low end på resten av specs (Z370-I). Men siden jeg vil ha beste lydchippen, BT, osv så kan det se ut som det blir Hero... eller kanskje Z370-E...

Spiller det noe rolle med lydchip etc om man bruker ekstern forsterker og Dac? Bruker kun Kabel så Wifi etc er ikke så viktig for meg. Skal kunne klokke og spille, men er glad i lyd så om om et dyrere hk hjelper på dette er jeg villig til å legge noen hunrelapper ekstra.. Men har aldri sett noen grunn til å ha et hk til 3-4k for mitt bruk. Tenker i 2k range:)

 

 

Bruker du ekstern DAC, så spiller det ingen rolle hvilken lydchip, dac, komponenter, whatever du har i PCen. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...