Gå til innhold

Oktoberfest 2017-smort1-27mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende linjer i bilde 7 - og den benken ser nokså ensom ut.

Takker, RandiA! :)

 

Du må ha ekstra bra tilgang til regndammer og vet å utnytte dem bra. Skikkelig benk, bilde 8, slike skulle det være flere av.

Takker, JorunT! :)  Med det været som er for tiden, så er det ikke mangel på regndammer, nei....  ;)

Lenke til kommentar

Bilde 1: Hvis dette er en "komposthaug" for bildekk, så ser det litt merkelig ut. Noen av dem ser jo splitter nye ut? Effektfullt er det åkke som.

 

Bilde 3: Det skal ikke mer til enn en apeplanet for å fiffe opp parkeringhuset (pluss et blikk og en komposisjon da).

 

 

Ser du kjører på med refleksjoner i vann igjen, jeg synes også det nærmest er uimotståelig. Det fungerer aller best i bilde 7 synes jeg.

Lenke til kommentar

Bilde 1: Hvis dette er en "komposthaug" for bildekk, så ser det litt merkelig ut. Noen av dem ser jo splitter nye ut? Effektfullt er det åkke som.

 

Bilde 3: Det skal ikke mer til enn en apeplanet for å fiffe opp parkeringhuset (pluss et blikk og en komposisjon da).

 

 

Ser du kjører på med refleksjoner i vann igjen, jeg synes også det nærmest er uimotståelig. Det fungerer aller best i bilde 7 synes jeg.

Takker, k.n.b! :) Ja, jeg vil nok fortsette å "reflektere"....  ;)   

Lenke til kommentar

Aldri dumt med en dekkoperasjon, selv om den må foregå på Waterwold. Men om man skal si det med en Twist & turn, så er det fortsatt Troubled water som er Benchmark.

He, he, takk sagat3! :)

 

Det var et staselig bilde av sementsiloene 17. oktober, er det de samme som speiler seg i bildet dagen etter? Det var en fin effekt av de lyse småsteinene i betongen som ligger nesten som et slør i speilbildet.

Takker, JorunT! :)  Samme sementsiloer i de to bildene, ja! 

Lenke til kommentar

Bilde 9/10: Jeg holder med Bjørn Åge i at den vandige sementsiloen knocker ut den luftige. Nå skal man vel ellers være forsiktig med å blande vann i sement med mindre man faktisk holder på å støpe.

 

Bilde 11: Meget mystisk. Jeg regner med at dette også er en speiling som du med vilje har lagt litt ute av fokus. Med denne komposisjonen, med disse fargene, og det heller mystiske i at man ikke helt forstår hva det er, må jeg si at dette fremstår som det beste og mest interessante av bildene så langt.

 

Bilde 12: Som jeg sikkert har sagt i tidligere oktoberfester: jeg misunner deg denne utsikten. Med litt melisdryss på toppene er det nesten umulig å feile her, og det gjør du da heller ikke.

Lenke til kommentar

Bilde 9/10: Jeg holder med Bjørn Åge i at den vandige sementsiloen knocker ut den luftige. Nå skal man vel ellers være forsiktig med å blande vann i sement med mindre man faktisk holder på å støpe.

 

Bilde 11: Meget mystisk. Jeg regner med at dette også er en speiling som du med vilje har lagt litt ute av fokus. Med denne komposisjonen, med disse fargene, og det heller mystiske i at man ikke helt forstår hva det er, må jeg si at dette fremstår som det beste og mest interessante av bildene så langt.

 

Bilde 12: Som jeg sikkert har sagt i tidligere oktoberfester: jeg misunner deg denne utsikten. Med litt melisdryss på toppene er det nesten umulig å feile her, og det gjør du da heller ikke.

Takker, k.n.b! :)

Mht. bilde 11, så er det ikke værre enn at det ble et "alibi-bilde" av et slags kunstverk, visstnok laget med en blanding av akryl/sand/stein/lim/spraymaling mm.(Var i mangel av motiv denne dagen, sjø...).   Det er et utsnitt av en større installasjon, som speiler seg i en motstående speilvegg. 

Måtte beskjæres en del pga. skygger o.a. i tildels vanskelige lysforhold, så den kledelige uskarpheten ble med på "kjøpet"...  

Artig at det funket, da... :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...