Gunnar Fagerli Skrevet 30. september 2017 Skrevet 30. september 2017 Herlige portretter av Mia - v2 er favoritten. Mvh Gunnar
Pande Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Skrevet 1. oktober 2017 Herlige portretter av Mia - v2 er favoritten. Mvh Gunnar Takker, Gunnar:-)
Fotoskrulla Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke.
Pande Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Skrevet 1. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke. Takker, Skrulla:-) Ikke noe softing her i gården...går for ekte vare.
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2017 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke. Takker, Skrulla:-) Ikke noe softing her i gården...går for ekte vare. Jeg vet jo i grunnen det
Pande Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Skrevet 2. oktober 2017 Jeg velger meg V3. Alle er fine,men jeg føler litt for å softe huden hennes en smule. Men dette er ting jeg ikke kan, så hvordan man gjør det vet jeg jaggu ikke. Takker, Skrulla:-) Ikke noe softing her i gården...går for ekte vare.Jeg vet jo i grunnen det :-)
Anbefalte innlegg