Flames Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Hei, Jeg vil gjerne høre hvilke julesanger dere andre her på forumet liker! Vennligst list opp et par favoritter osv. Et par sanger som går igjen hos oss hvert år: John Lennon - And so this is Christmas Chris Rea - Driving home for Christmas Wham - Last Christmas God Jul!
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 -Walking in a winter wonderland -White christmas -jingel bell rock!!! -Last christmas
Flames Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Skrevet 8. desember 2003 Ah.. Skikkelige godsanger det der!
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Nissen er en jæ*** kødd Er som forp*lt typisk, alltid en som skal leke litt morsom og ødelegge jule stemmningen for alle..... Men men Jeg bare tuller da!!! Endret 8. desember 2003 av bassmania
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Blir ikke akkuratt i julestemning av den da men den er morsom.. -White christmas EDIT: jeg elsker NISSEN Endret 8. desember 2003 av kaiern
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Blir ikke akkuratt i julestemning av den da men den er morsom..-White christmas EDIT: jeg elsker NISSEN Dette var bedre ja!!!! for you!!!
Archangel Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 " O helga natt " med Jussi Bjoerling....beste versjonen av den melodien etter min mening , blir helt mo i knaerne
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Dette var bedre ja!!!! for you!!! Takker og bukker til deg å
sofokles Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Puttipluttipott med Barbie Bones Endret 8. desember 2003 av sofokles
Flames Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Skrevet 8. desember 2003 Hehe, mange gode forslag her nå! *laste ned*
Bach Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 " O helga natt " med Jussi Bjoerling....beste versjonen av den melodien etter min mening , blir helt mo i knaerne Får klump i halsen av den jeg. Når Jussi synger blir det jul selv med regnvær og slapp svor på ribba. "Hark the Herald Angels sing" med musikk av Mendelssohn er en vise i samme gata.
Loomy Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Wham - Last Christmas er og blir en klassiker. Det er ikke jul før jeg har hørt den. Ellers kan jeg nevne Hypocrisy - A Coming Race. Den er rett og slett bare himmelsk. Kanskje ikke en typisk jewlesang - men jeg kommer veffal i stemning når jeg hører den
Anbefalte innlegg