Gå til innhold

London


h-a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk til begge. Jeg er heller ikke så ofte der, og det hadde dukket opp flere store bygg siden sist. Jeg oppdaget på vandringen at der også var rutetrafikk på elva, og det er sikkert fint for de som bor der. Der er dårlig med bruer øst for Tower Bridge, og da var det kjekt å kunne krysse til fots under for å finne over- og undergrunnsbane tilbake til sentrum. Antall piksler er vel en smakssak.

Lenke til kommentar

Det jeg liker best ved bildet er båten og elva. Bygningene får meg til å tenke på hva en av de engelske kongelige sa en gang. Engelske arkitekter har gjort mere skade på London en tyske bomber under 2 verdenskrig.

Keshav

 

Syntes også at flere av disse store byggene i byen ruvet vel mye, men akkurat på dette området er det greit for min del at de samles.

Lenke til kommentar

Godt komponert foto med båten fint plassert til venstre i det gyldne snitt.Det er diskusjon om det skal brukes i en bildekomposjon det gyldne snitt til venstre eller til høyre i bildeflaten. Bruker en det gyldne snitt til venstre i bildeflaten oppfatter øynene våre og hjernen det mer enn om en bruker det gyldne snitt til høyre i bildeflaten noe som er mest brukt i bildekomposjoner

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...