Gå til innhold

Kystlandskap


h-a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Har du fyr".

 

Er fyret fremdeles i drift?

Fint komponert bilde av et litt goldt og dramatisk landskap. Det jeg savner er litt flere pixler slik at man kan se flere detaljer. Landskaper her står vel i god kontrast til Tromsfjellan.

Der er vel ikke ei gangbru lang nok

for å komme til topps.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

"Har du fyr".

 

Er fyret fremdeles i drift?

Fint komponert bilde av et litt goldt og dramatisk landskap. Det jeg savner er litt flere pixler slik at man kan se flere detaljer. Landskaper her står vel i god kontrast til Tromsfjellan.

Der er vel ikke ei gangbru lang nok

for å komme til topps.

Mvh.Oddvar

 

Hei, fyret er i drift, og der var dieselaggregat.. Vi får anta at det var for å ha strøm i reserve. Ser ellers at det ble automatisert i 1983 og elektrifisert i 1938. Der er et besøkssenter med kafe ved parkeringsplassen, og det er nok et mye besøkt, og det ligger like ved Holyhead som har fergeforbindelse over til Irland.

Lenke til kommentar

Veldig fint! Kunne godt tenke meg en tur i disse landskap.

Ikke så mye å pirke på her bortsett fra en liten detalj nede i venstre hjørne. Jeg hadde nok klonet bort den lille skumtoppen der.

 

Var redd du skulle pirke på rusk på sensoren, men det har jeg klonet bort. Bortsett fra venstrekjøringen er det ikke så mye å frykte her. 5 timer kjøring fra London, og en slipper å føle seg som turist da mentaliteten vel er ganske lik den skandinaviske?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...