Gå til innhold

Sløve til kommentar på sitet ØV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt komponert med herlig himmel. Enig angående kommentarer. Like viktig er konstruktiv kritikk hvis man skal komme litt videre. Litt for mye koseprat her inne :-). Ha en god dag! Mvh Gunnar

 

Ja det var jo lige det som jeg også selv er interesseret i så man kan lære noget nyt..Takker mange gange for din kommentar ..Du må også have en god dag Mvh Suss

Lenke til kommentar

Hei Suss! Er enig med deg, folk er altfor lite flinke til å gi kommentarer på andres bilder. Jeg har ikke vært så flink selv heller i det siste, jeg gikk litt lei og prioriterte andre ting i steden.

Bildet er ikke til å ta feil av, et typisk Suss-bilde med flotte trær, skyer, fine linjer innover i bildet, en god komp og mye himmel ;)

 

Hej Helene..ja vi skal jo også have tid til lidt andet end at kommentere billeder her :-) Ja skyerne er her næsten altid ..men lige i dag noget grå vejr..takker for din kommentar :-) Hilsen Suss

Lenke til kommentar

Absolutt enig med Suss.

Og er litt i samme bås som Helene. Tar mye tid å være aktiv hele tiden og innboksen fylles raskt opp hvis man er aktiv både her og på foto.no. Ellers er det irriterende å legge ut kommentarer på bilder og aldri få svar fra fotografen. 

Å gi konstruktiv kritikk kan være vanskelig, man vil jo helst ikke såre noen heller.

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar

Hej Fredrik..takker for din tilbagemelding..har lige sat en version 2 op med mere kontrast..kunne godt se at det nok var lige lidt i underkanten..Ja vi har ikke tid til at sidde her hele tiden.men nogen har indsendt jeg ved hvor mange billeder ...og har næsten ikke gidet at skrive til andre..og de gider heller ikke svare hvis nogen spørger på noget under deres billeder..Synes godt de kunne være lidt mere aktive..bare engang imellem ..Ellers holder vi jo ikke gang i siden her.. :ohmy:  :)

Lenke til kommentar

Hei, ser at det diskuteres at det kommer for lite kommentarer fra enkelte. Det kan jo være at noen legger inn bilder og er fornøyde med å registrere antall visninger bldet har fått. Ingen trenger å gi tilbakemelding til disse hvis en ikke er villig til det.

 

Selv forsøker jeg å kommentere så godt jeg kan, men rekker ikke å kommentere alle bildene her. Dessuten

er det ofte vanskelig å si vettige ting, særlig om bilder man ikke faller for. Og da handler det ofte om personlig smak og ikke om at bildene ikke er gode nok.

 

For min del ser jeg gjerne at man legger ut så mange pixler som mulig. Ditt eksempel her synes jeg er helt ok, men når det legges ut bilder med færre pixler enn 2mpix (tilsvarnde HD-video oppløsning) skjønner jeg ikke hvorfor man koster på seg kameraer med minst 20 megapixler eller mer.

 

Her er limit 5MB og dette skulle gi plass til minst 12-15 megapixler.

 

Dine bilder er (min mening) preget av fine stemninger,

komposisjon og farger samt stillhet og ro. Dramatikken du har i bildene dine ligger ofte i lyssetting og himmelvelving og diisse er du flink til fange. Bildet her er jo et eksempel å dette.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Hei, ser at det diskuteres at det kommer for lite kommentarer fra enkelte. Det kan jo være at noen legger inn bilder og er fornøyde med å registrere antall visninger bldet har fått. Ingen trenger å gi tilbakemelding til disse hvis en ikke er villig til det.

 

Selv forsøker jeg å kommentere så godt jeg kan, men rekker ikke å kommentere alle bildene her. Dessuten

er det ofte vanskelig å si vettige ting, særlig om bilder man ikke faller for. Og da handler det ofte om personlig smak og ikke om at bildene ikke er gode nok.

 

For min del ser jeg gjerne at man legger ut så mange pixler som mulig. Ditt eksempel her synes jeg er helt ok, men når det legges ut bilder med færre pixler enn 2mpix (tilsvarnde HD-video oppløsning) skjønner jeg ikke hvorfor man koster på seg kameraer med minst 20 megapixler eller mer.

 

Her er limit 5MB og dette skulle gi plass til minst 12-15 megapixler.

 

Dine bilder er (min mening) preget av fine stemninger,

komposisjon og farger samt stillhet og ro. Dramatikken du har i bildene dine ligger ofte i lyssetting og himmelvelving og diisse er du flink til fange. Bildet her er jo et eksempel å dette.

Mvh.Oddvar

 

Hej ja det har du ret i ..det bestemmer vi jo alle sammen selv hvad vi vælger..Nogen gange er det måske spændende at spørge til stedet som man ser på billedet eller andet..også ville det da være rart hvis man fik lidt respons :-) takker mange gange for din kommentar til mit billede...Tror nogen bevist laver deres billeder mindre så andre ikke kan bruge dem ...hilsen Suss

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...