Fotoskrulla Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.)
Gunnar Fagerli Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 Enig med Helene! Kloning av flekk påkrevet etter min mening. Mvh Gunnar
sussss Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 Godmorgen helt vildt det her skarphed og kontraster..ser super flot ud ..og rammen passer også godt til motivet..virkelig flot Roar :-) Hilsen Suss
Roar Kneppen Skrevet 31. august 2017 Forfatter Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.) Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer. Roar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. august 2017 Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.) Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer. Roar Jeg trodde du var maler mer enn fotograf :-)
Roar Kneppen Skrevet 31. august 2017 Forfatter Skrevet 31. august 2017 Godmorgen! Jeg vil tro det hadde vært veldig gøy for gatekunstneren å sett igjen kunsten sin i dine bilder. De ville nok blitt forbløffet over hvor utrolig dekorativt det ble. (ps,oppe i det blå håret er det en liten flekk som muligens skulle vært klonet bort.) Jeg maler ikke graffitien - jeg bare fotograferer den på samme måte som jeg ikke endrer de skulpturene jeg fotograferer. Roar Jeg trodde du var maler mer enn fotograf :-) Kveruranteli biter svært dårlig på meg. Roar
Anbefalte innlegg