Gå til innhold

Laget meg en pumpeholder/fot til MO-RA radiator i eik


JetzBullet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra jobba  :thumbup:  Det er morro med slikt .. Problemet er vel at når man er ferdig har man bare lyst til å lage noe nytt/annet  :blink:

 

Takker  :love: 

Stemmer det, har en HTPC som også skal under vann.. Tar den jobben når trangen til å bygge melder seg igjen :dremel:

 

Er det mye jobb med rør? Det ser sykt mye bedre enn slanger syns jeg, men har aldri tatt steget og prøvd meg.

 

Min første EKTE vannkjøling, så det har tatt mye tid med planlegging, måling, bøying, kapping, grading samt sliping.

Ville lage mitt eget preg på bygget, hadde nok valgt slanger neste gang(enklere/billigere). 

De som bytter hardware ofte er slanger og hurtigkoblinger ett must.

 

Har hatt det veldig gøy med dette bygget, gjør det gjerne igjen :dremel: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring og mening er at det er for mye arbeid og for lite praktisk. Jeg sverger til softtubing og hurtigkoblinger

Jeg trenger flere hurtigkoblinger, men det blir fort dyrt. 

 

 

Bra jobba  :thumbup:  Det er morro med slikt .. Problemet er vel at når man er ferdig har man bare lyst til å lage noe nytt/annet  :blink:

 

Takker  :love:

Stemmer det, har en HTPC som også skal under vann.. Tar den jobben når trangen til å bygge melder seg igjen :dremel:

 

Er det mye jobb med rør? Det ser sykt mye bedre enn slanger syns jeg, men har aldri tatt steget og prøvd meg.

 

Min første EKTE vannkjøling, så det har tatt mye tid med planlegging, måling, bøying, kapping, grading samt sliping.

Ville lage mitt eget preg på bygget, hadde nok valgt slanger neste gang(enklere/billigere). 

De som bytter hardware ofte er slanger og hurtigkoblinger ett must.

 

Har hatt det veldig gøy med dette bygget, gjør det gjerne igjen :dremel:

 

Ja du har definitivt satt ditt preg på bygget. Det ser drit bra ut syns nå jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Min erfaring og mening er at det er for mye arbeid og for lite praktisk. Jeg sverger til softtubing og hurtigkoblinger

Jeg trenger flere hurtigkoblinger, men det blir fort dyrt. 

 

 

Bra jobba  :thumbup:  Det er morro med slikt .. Problemet er vel at når man er ferdig har man bare lyst til å lage noe nytt/annet  :blink:

 

Takker  :love:

Stemmer det, har en HTPC som også skal under vann.. Tar den jobben når trangen til å bygge melder seg igjen :dremel:

 

Er det mye jobb med rør? Det ser sykt mye bedre enn slanger syns jeg, men har aldri tatt steget og prøvd meg.

 

Min første EKTE vannkjøling, så det har tatt mye tid med planlegging, måling, bøying, kapping, grading samt sliping.

Ville lage mitt eget preg på bygget, hadde nok valgt slanger neste gang(enklere/billigere). 

De som bytter hardware ofte er slanger og hurtigkoblinger ett must.

 

Har hatt det veldig gøy med dette bygget, gjør det gjerne igjen :dremel:

 

Ja du har definitivt satt ditt preg på bygget. Det ser drit bra ut syns nå jeg. 

 

Takk :love:

 

Koster å være kar

 

Hobby koster, har penger på bok :thumbup: 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...