Gå til innhold

Minecraft Tekkit Classic vs. Tekkit lite


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fant ikke noe særlig informasjon, men lurer på. Hva er det folk spiller av Tekkit Classic eller Tekkit Lite?

 

Husker jeg i en periode for flere år siden spillte litt Tekkit Classic, men vet at den versjonen ligger stuck på en ganske gammel versjon av Minecraft i dag.

 

Har folk flest gått over til Tekkit Lite? Eller har hele moden blitt avleggs? :hmm:

 

Noen som fortsatt spiller noen av de og har noen innspill til hva som er verdt å prøve å spille i dag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror begge de har blitt avleggs, uten at jeg har brukt så mye tid på dem de siste åra. Sist jeg spilte Tekkit, var vel da Legends dukka opp etter at Technic-plattformen gjenfant seg selv med relanseringa av Blightfall. Siden har jeg ikke hørt noe særlig om Tekkit.

 

Virker som brorparten enten spiller custom modpacks, eller henger rundt på forskjellige utgaver av FtB. Hakket enklere å mekke egne modpacks på Twitch / Curse, også, selv om de har et særdeles frynsete rykte.

Lenke til kommentar

Husker at jeg spillte tekkit for rundt 5 år siden selv. Veldig gøy i begynnelsen med alt det nye en kunne gjøre, men quaries gjorde at landskapet så helt bomba ut. Appropo bombe, en kunne lage atombomber der også, og de ødela virkelig.

 

Folk har vel heller slutta å spille tekkit enn å gå over til light vil jeg tro, som Datasmurf er inne på.

 

Hvis du ikke kan bestemme deg: prøv classic først. Du finner fort ut om du liker det eller ikke, vil jeg tro.

 

Btw, det er et minecraft forum her, men det er ikke så aktivt, så det var kanskje ikke så dumt å poste her.

Lenke til kommentar

Ja, det er en stund siden Tekkit var tingen. Sist jeg var innom, var det vel på 1.6.4. Nå er vi på 1.12 eller noe?

Føler ikke at Tekkit har hengt med på utviklingen.

 

Man har heldigvis (stort sett) fjerna seg fra world holes og buildcraft quarries, da det finnes mange bedre muligheter i disse dager. Selv på 1.7.10. Og nukes har jeg ikke sett på år og dag. Heldigvis. Fucker jo opp servere maks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...