Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har siden på brinkster.com, der får jeg acces databaser

 

 

 

Går noe sann som dette?

 

brukernavn = request.form("brukernavn")
passord1 = request.form("passord")
passord2 = request.form("passord2")
virklignavn = request.form("navn")
epost = request.form("epost")

Set db = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
db.Open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data Source=" & Server.MapPath("database.mdb") & ";"

db.execute("INSERT INTO tblBrukere (Brukernavn, Passord, Navn, Epost, Klasse) VALUES ('" & brukernavn & "', '" & passord1 & "', '" & virklignavn & "', '" & epost & "', 'Bruker')")

Response.Write("<font color=green>Brukeren er laget, velg 'Log in' for å logge in på den nye brukeren</font><br>")

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei en av de store fordelene med å bruke php er at det er gratis. Du kan finne dritmye gratis script ol på web som man vanligvis må betale for. PHP støttes også av omtrent alt som er av webservere, også de aller billigste... For en proff og enkel løsning på ditt problem anbefaler jeg PHP securepages

sitat:

phpSecurePages is a PHP module to secures pages with a login name and password. It can handle multiple user groups (each with their own viewing rights), store data in a MySQL database or a configuration file, and be used to identify your Web site viewers. It also has multiple language support and session support for both PHP3 and PHP4.

 

Det du i praksis gjør er å legge til en kode snutt på toppen av alle sidene du vil ha begrenset adgang til (kode snutten klipper og limer du bare og den ligger i pakken du laster ned) Les readme filen og du bør være oppe å gå i løpet av no time :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...