Fotoskrulla Skrevet 12. august 2017 Skrevet 12. august 2017 Mellom Uttakleiv og Haukland Bildet er fjernet.
Fredrik N. Skrevet 12. august 2017 Skrevet 12. august 2017 Bærre lækkert, som han Roar pleier å si. Unødvendig å si at her kan det ikke være mye å sette fingern på, tror jeg. Mvh Fredrik
Fotoskrulla Skrevet 12. august 2017 Forfatter Skrevet 12. august 2017 Bærre lækkert, som han Roar pleier å si. Unødvendig å si at her kan det ikke være mye å sette fingern på, tror jeg. Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik:) Oftest så tenker man ikke i s/hv-baner på landskapsbilder, men det kan absolutt bli veldig flott det også. Gjorde meg litt flid med dette her.
Jimmyag Skrevet 12. august 2017 Skrevet 12. august 2017 Hei. Jeg ser her at du har prøvd i S/HV j, det var ikke dumt . Flott bilde som det kledd veldig bra som det er. :-)
Roar Kneppen Skrevet 12. august 2017 Skrevet 12. august 2017 Absolutt perfekt motiv å presentere i grafisk svarthvit. Ingenting å si på utsnitt., lys og komp. Roar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. august 2017 Skrevet 13. august 2017 Absolutt perfekt motiv å presentere i grafisk svarthvit. Ingenting å si på utsnitt., lys og komp. Roar Enig med Roar! Mvh Gunnar
Anbefalte innlegg