Gå til innhold

Hadde du Bitcoin før 1.August? Nå kan du kreve gratis Bcash


CryptoClan

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne åpne en tråd for å veilede folk hvordan de kan kreve Bcash de har rett på også hvordan du kan selge den å få mer Bitcoin.

 

 

 

Først la meg starte med å forklare kort hva Bcash er: 

 

I teorien er Bitcoin nå blitt delt, men Bcash får lite støtte av nettverket. De fleste ser på Bcash som en alt coin som har stjålet brand navnet til Bitcoin Core. ( noe som er fult lovlig ettersom bitcoin ikke er trademarket )


I mine øyne er Bcash en forferdelig ide ettersom Bitcoin samfunnet har kommet til enighet å få igang segwit. Bcash kommer ikke til å ha lang levetid MEN har potensialet til å få lang levetid.

 

For å forstå Bitcoin sin spilt må man forstå at Bitcoin ikke er kun en peer-to-peer valuta men også en politisk ideologi på sin egen måte, så Bitcoin blir idag styrt indirekte demokratisk. Det jeg mener med dette er at de som gir sin datakraft til Bitcoin nettverket har stemmerett på utvikling og oppgradering av Bitcoin.

Får å gjøre en lang historie kort skal jeg gi deg et eksempel på hva som har skjedd:

Si vi er 10000 frivillige mennesker på en øde øy for å skape et nytt samfunn, over de siste 7 årene har vi bod sammen og vært enige i utviklingen av vårt samfunn. Når tiden er kommet å vi må løse et problem på hvordan vi ønsker å øke kapasiteten på øyen kommer vi til uenigheter hvordan vi ønsker å gjøre dette. 

Dette fører til at noen en gruppe mennesker av de 10000 begynner å planlegge hvordan de kan utvikle deres egent samfunn men på sin egen måte og inviterer folk til å bidra.

For at det nye samfunnet skal fungere som de ønsker det trenger de at flere av de 10000 blir med, men har oppstår det et stort problem hvor mesteparten av folket ønsker å forholde seg til samfunnet de allerede har bygget opp sammen og som de ser en lys fremtid i. Men selvfølgelig ser noen visjonen til de nye lederen og hiver seg på.

 

Kort fortalt...

 

Det er også andre faktorer som spiller en rolle som økonomien i samfunnet , vil den bli stabil i det nye samfunnet ? Vil den overleve konkurranse ?

Et godt eksempel er at mange ikke gjør nok research om hva egentlig Bcash er, dette kan føre til at folk spekulerer med priser som fører til oppgang i Bcash. De første dagene av forken var også prisene ikke reelle ettersom kun de som hadde BTC sin på exchanges som Kraken, Polo og Bittrex tilgang til å trade Bcash mens deposit var låst for alle som hadde lagret den på cold wallet ( som er fleste parten av dem med mange bitcoin/bcash )

Over de neste månedene kommer nok den reelle prisen til Bcash til å vises, men ut i fra min analyse og research kommer nok Bcash til å droppe pga ikke nok folk ser lønnsomheten til å bytte fra Bitcoin samfunnet til Bcash samfunnet.

 

 

 

La oss gå tilbake til hvordan du kan kreve Bcash du har rett på ( GJØRES PÅ EGENT ANSVAR )

 

Dette er den enkleste metoden jeg har funnet ut ( gjelder ikke for folk som benyttet seg av exchanges elle Ledger før 1. August )

 

1. Last ned Exodus Wallet

 

 

2. Last ned Electron Cash Wallet

 

 

3. Overfør Bitcoinene dine over på Exodus Wallet

Dette gjør vi for å være på den sikre siden når vi skal splitte.

 

 

4. Finn frem dine backup phrases på Bitcoin Walleten du hadde Bitcoin på før 1.August

 

 

5. Gå inn på Electron og gjør følgende:


a. Velg "Standard Wallet" så trykk neste

 

b. Velg "I already have a seed" så trykk neste


c. Skriv ned alle backup seed phrases i rekke følge med mellomrom og velg BIP under options så trykk neste


d. Trykk neste

 

e. Velg passord 

 

f. La walleten din sync og du har tillgang til dine Bcash

 

 

6. Gå på shapeshift for å selge dine Bcash mot BTC ( eventuelt kan du bruke bittrex eller polo )

 

 

Er det noe du lurer på spør her på tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det heter Bitcoin Cash, Bcash er bare et navn haters bruker ;) Når Bitcoin Cash har mer power enn BTC kommer folk bare til å kalle det Bitcoin. 

 

Anonymous poster hash: 4e90b...1c9

 

 

Bcash kommer nok aldri til å få med seg folkemengden.

Har allerede problemer med blocks...

Lenke til kommentar

La oss gå tilbake til hvordan du kan kreve Bcash du har rett på ( GJØRES PÅ EGENT ANSVAR )

 

Dette er den enkleste metoden jeg har funnet ut ( gjelder ikke for folk som benyttet seg av exchanges elle Ledger før 1. August )

 

 

 

Hvorfor gjelder det ikke folk som har pengene på Ledger? Kontrollerer man ikke egne private keys om man har pengene på Ledger?

 

Hva gjør man om man Bitcoin på paperwallet og vil ha tilgang på Bcash?

 

Anonymous poster hash: 4e90b...1c9

Lenke til kommentar

 

La oss gå tilbake til hvordan du kan kreve Bcash du har rett på ( GJØRES PÅ EGENT ANSVAR )

 

Dette er den enkleste metoden jeg har funnet ut ( gjelder ikke for folk som benyttet seg av exchanges elle Ledger før 1. August )

 

 

 

Hvorfor gjelder det ikke folk som har pengene på Ledger? Kontrollerer man ikke egne private keys om man har pengene på Ledger?

 

Hva gjør man om man Bitcoin på paperwallet og vil ha tilgang på Bcash?

 

Anonymous poster hash: 4e90b...1c9

 

 

Vis du har BTC på Ledger kan du enkelt splite Bcash inne på Ledger ( derfor jeg nevnte det ikke gjelder Ledger, for du kan gjør det enklere inne på Ledgeren selv )

Lenke til kommentar

 

Bcash kommer ikke til å ha lang levetid MEN har potensialet til å få lang levetid.

 

Er ikke dette en selvmotsigelse? Litt som å si "Viking kommer ikke til å vinne serien, MEN ha rpotensialet til å vinne serien."

 

 

Ingen kan se fremtiden til Bcash akkuratt nå , fundamentalt er ikke Bcash sterk. MEN om folket velger å gi sin hash til Bcash ( noen ingen kan spå ) vil sannsynligheten for at Bcash overlever større.

Endret av CryptoClan
Lenke til kommentar
Hvis Bitcoin Cash skal "vinne", må noe forandre seg drastisk. Det store flertallet ser ut til å akseptere SegWit.

Blockchain Overview (Bitcoin Cash)
 
There have been 817 blocks mined since the hard fork.
(1272 blocks behind the original chain)
 
The Bitcoin Cash blockchain is currently operating at 13% of the original chain's difficulty.
The original chain has grown 1.78GB more than the Bitcoin Cash blockchain.
 
It is currently 69% more profitable to mine on the original chain.

 

https://cash.coin.dance/blocks

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...