mad2003 Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Eller 24 timer i døgnet både på jobb og hjemme....
Coraxx Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Har spillt ca. 6 timer hver dag i et og et halv år. Med så si samme char. Litt andre spill, men mest mw dag ut og dag inn. Ja...alle questene. Er ikke så mye mer og finne på nå. Hmmm...bygge putefort...
starfish Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Lvl 214 Dark elf. Ancient Warrior. Cutsom class. ingen juks, bare masse spilling. 214?! Er det virkelig så mange levler? Hm, da tror jeg at jeg skal holde kjeft om min figur i alle fall. I teorien er det ingen grense for hvor høy level du kan være. Men det høyeste jeg har vært før jeg gikk lei var lvl50, Nord, Barabrian.
tåa Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Lvl 214 Dark elf. Ancient Warrior. Cutsom class. ingen juks, bare masse spilling. 214?! Er det virkelig så mange levler? Hm, da tror jeg at jeg skal holde kjeft om min figur i alle fall. I teorien er det ingen grense for hvor høy level du kan være. Aha, det forklarer jo en del. Men jeg tror fortsatt jeg skal holde kjeft om figuren min.
Tåkefyrste Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 alle questene? Utrolig!... Jeg har runda Morrowind og Bloodmoon på easy med en Nord Barbar, lvl 22 eller 23... nå har jeg starta på nytt med ei Breton Mage dame Det er jo sinnsykt mye vanskeliger.. iallefall de derre mating kilgari dyrene. tror det er ca 5 eller 6. quest i mages guild i balmora, når du skal til sulipund å kreve inn guild dues fra ex-telvanni agents... Jeg kommer meg pokker ikke dit jeg.. blir drept på vegen, enten av 100 cliffracers eller noen andre stygge dyr... sinnsykt vanskelig. så jeg må bare øve meg på rotter og sånn til jeg får opp destruction skill.... En annen ting som var litt morsomt. hvis du har tribunal, så blir du angrepet av Dark order den første natta du sover i spillet. Jeg la meg å sov innpå båten der du starter, og tror du ikke jeg ble angrepet? uten våpen og stats. Heldigvis tok vakta hånd om angriperne, men dette må være en rar bug da
Treblad Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Skrevet 12. februar 2004 Moderator, kan vi flytte denne tråden til Morrowind-delforumet? Er selv på level 35 med 100 i strength, 260 i speed (elsker Boots of Blinding Speed ), 100 i long blade, 100 i acrobatics (pluss at jeg har en ring som gir meg 20 pts. ekstra i et par sekund. Seriøst, da hopper jeg syyyyykt langt), full daedric armour, to neeeesten fulle glassarmour, drøssevis med deilige, mektige sverd (deriblant Umbra, Daedric Dai-Kantana, osv).
knutby Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Lvl 214 Dark elf. Ancient Warrior. Cutsom class. ingen juks, bare masse spilling. alle skills paa 100. alle armor typene og alle Artifacts som finnes i alle mw, trib og bm. Ferdig med ALLE questene, ja...i mw, trib, og bm. Hvordan forklarer du at du har nådd lvl 214? Jeg har spillt som wood elf helt siden spillet kom ut (ikke helt til i dag da) og nådde lv 78ca. Da hadde jeg maxa alle statsene + alle abilitiene. (mangla bare luck) Når man har maxa alle statsene så er det jo ikke mulig å få høyere lvl... Man kan jo seff *cheate* å gå i fengsel et par hundre ganger men jeg tviler på at du har gjort det. Husk det er slemmt og på grensen til cheating å utnytte feil i spillet. som fx droppe stjelte items og så betale vakta for å så plukke dem opp.(vet et det er fiksa i patch) On topic: Er som sagt lvl 78 wood elf og har maxa alt. Er grandmaster i alle faksjonene og huset. Har ikke spillt mye bloodmoon. Brukte Almelexia sin sjel i den der über soule stonen og brukte den beste ringen for å summone golden saints. Etter det så er det bare å summone goldensaints å bruke azura star til å få evig med über soule stones. Dette har jeg brukt til å lage ringer med 4-5 hp regenerering x2 og speed 24pt på amulett. Styrke på skjoldet 45pt. og noe av det samme på klærne... Er litt kjedelig når man kan stå å la folk hakke på det når du regenererer raskere en de gjør skade.
Playmaster Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 (endret) Er bare lvl.18.Bruker orcish pauldrons,glass boots,steel gauntlets og ebony shield,cuirass og greaves.Har et überdårlig sverd.Det heter Icicle og pengeverdien er bare 140-160 Endret 12. februar 2004 av Playmaster
Akira Kurosawa Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Nåja Har 100 i nesten alt Samuraier er j****** dyre i drift Fokuserte hovedsaklig på Security Sneak og Long blade Bare magiskillene som gjenstår
Playmaster Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Har byttet ut Icicle med et enchantet ebony longsword
Robertarg Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Det er veldig lenge siden jeg har spilt det, og jeg vet ikke helt hilken level jeg var på, men en ting vet jeg, jeg kan ikke måle meg mot level 214. Jeg formaterte maskinen og har mistet saven . Jeg gjorde nesten ingen av quest'ene men jeg løp rundt og lette etter bra'e våpen, armor og sånt. fant mange styggbra'e ting!! En dag kom jeg til guden Dagoth Ur, jeg drepte guden en gang men han/hun kom opp en gang til og drepte meg. Noen andre som har møtt Dagoth Ur?? Endret 3. mars 2006 av RobZombie
Dʋgɢtung Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Bump?? Hva mener dere med det?? 5698937[/snapback] At den siste personen som skriv i denne tråden her skrev posten for drøye 25mnd siden - altså er det mer enn to år siden det var noen som skrev her før du gjorde det.
Robertarg Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Bump?? Hva mener dere med det?? 5698937[/snapback] At den siste personen som skriv i denne tråden her skrev posten for drøye 25mnd siden - altså er det mer enn to år siden det var noen som skrev her før du gjorde det. 5698972[/snapback] åjda.. hehe
Equerm Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har vel klart alle mainquests 6-7 ganger eller noe. Har derimot ikke vert topprangert i noen av housene *skamme seg* Har også noen bilder av en av de fyrene jeg vart mest fornøyd med. http://dev.sugar-free.org/div/morrowind/
fargoth Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har spillt ca. 6 timer hver dag i et og et halv år. Med så si samme char. Litt andre spill, men mest mw dag ut og dag inn. Ja...alle questene. Er ikke så mye mer og finne på nå. Hmmm...bygge putefort... 1491638[/snapback]
Equerm Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har spillt ca. 6 timer hver dag i et og et halv år. Med så si samme char. Litt andre spill, men mest mw dag ut og dag inn. Ja...alle questene. Er ikke så mye mer og finne på nå. Hmmm...bygge putefort... 1491638[/snapback] 5707140[/snapback] Jeg håper egentlig at de har laget det i TES
fargoth Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har spillt ca. 6 timer hver dag i et og et halv år. Med så si samme char. Litt andre spill, men mest mw dag ut og dag inn. Ja...alle questene. Er ikke så mye mer og finne på nå. Hmmm...bygge putefort... 1491638[/snapback] 5707140[/snapback] Jeg håper egentlig at de har laget det i TES 5707376[/snapback] Nei jeg kjedet meg. Gikk dessverre tom for puter etter hvert, så huset ble aldri ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå