Gå til innhold

PH3 treningslogg dag for dag


Anbefalte innlegg

Uke 11, dag 75
Benkpress 4 sett 95x3 + AMRAP sett

 

Vært veldig dårlig med logging i det siste. Har byttet jobb til dagtid + at jeg var på styrkeløft stevne i brumunddal i helga. Så treninga har ikke gått helt 100% de siste dagene. Men nå er rutina tilbake og i dag hadde jeg amrap i benk og mark. Ettersom jeg fortsatt bygger om marken så kjørte jeg sumo mark på lav vekt. Benken gikk bra, kjørte en 5x95 på siste. Så dette betyr økning. I morgen er det AMRAP i bøy på 135kg, og det hadde vært konge med 7-8 reps slik at det blir dobbel økning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uke 11, dag 76

Knebøy 4 sett 135kg x 3 + 1 AMRAP

 

Kjørte på med bøy i dag, 1 settet gikk dass, og andre settet dro jeg en rep før jeg satt på plass igjen. Hadde egentlig tenkt til å gi faen i hele driten, ettersom det gikk så SJUKT sakte. Gjentok sett 2, og fullførte faktisk 4 sett mot alle odds. Fullførte også amrap settet med 7 reps. det ble økning, men selvfølgelig ikke den økningen jeg hadde håpet på. Hadde håpet på 9 reps for full score, men det er begrenset hva jeg får til etter bytte av døgnrytmen jeg har hatt konstant i 2 år, over til dagtid. Så håper jeg kommer sterkere tilbake. Uansett ble det økning, og progress is progress i guess.. Dette fører til at UKE 12 ser slik ut for meg (dag 78 blir da fredag, marken er ikke reell ettersom denne bygger jeg opp sakte men sikkert med sumo, dro noen sett på 60gk i dag, så blir det 80kg++ på fredag)

 

https://imgur.com/a/dncfV

Endret av PH3`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...