Gå til innhold

Problem med irmote på N6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teoretisk eller i praksis? Erstatter det programmet fjernstyringa til tven for dere? Kan du sitte fra 3 meter avstand uten å ha handa 1 meter opp i lufta, sikte, og trykk som bare **** for at det skal funke?

 

IRen på min P800 må være vannvittig dårlig da eg må holde mobilen i ro, høgt, krysse fingrene, også trykke for at det skal funke.

 

EDIT: Testa nettopp igjen, og fant ut viss jeg stod i samme høgd som signalet så gikk alt bra. Stod 10 meter i fra tven og det funka like fint, men viss eg holdt mobilen litt høgre enn der inntaket er på tven så funker ingenting. Er det sånn med N6600 også?

Endret av Gabriel Shear
Lenke til kommentar
Har funnet et bra irmote program. men jeg har to TV`r som jeg har et problem med, den ene er en 15" BEKO TV også en gammel Telefunken tv! Hvordan får jeg til de tvene?

Det er ikke forskjell på fullversjon og demo versjonen.

 

Prøv med Grundig layoutet på Beko TV'et ditt. Det funker delvis på mitt TV, dvs, du kan i alle fall bruke kanal knappene (1,2,3,4...).

 

Rekkevidden er god på 3650, men hvis du er lenger borte enn ca 1-2 meter må du sikte helt nøyaktig for at det skal funke (vanskelig).

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...