Gå til innhold

Nybygget pc, helt død.


Anbefalte innlegg

Fy søren så mye kødd det er med selvbygging av pc ^^ Den jeg har nå kostet 2500 på tilbud hos Elkjøp for 10 år siden, og den fungérer like bra i dag ^^ Beklager off topic, bare følte for å sette perspektiv på saken.

Det er ikke rett perspektiv. Her på forumet hører vi kun fra de (veldig få) som har trøbbel første gangen de bygger en PC. For alle andre er det like lett som å bygge med Lego - men de skriver ikke om det her.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

 

Fy søren så mye kødd det er med selvbygging av pc ^^ Den jeg har nå kostet 2500 på tilbud hos Elkjøp for 10 år siden, og den fungérer like bra i dag ^^ Beklager off topic, bare følte for å sette perspektiv på saken.

Det er ikke rett perspektiv. Her på forumet hører vi kun fra de (veldig få) som har trøbbel første gangen de bygger en PC. For alle andre er det like lett som å bygge med Lego - men de skriver ikke om det her.

 

Jeg vil bare avslutte med å opplyse at det gikk bra, hovdkortene - begge to - er installert, operativsystem og drivere installert og de fungerer aldeles utmerket. Hva mitt problem til å begynne med var, har jeg ikke peillig på. Er bare fornøyd med at alt er som det skal være nå. Det er viktig at RAM-brikkene er av rette type.Jeg måtte finlese manualen for å finne ut hvilke brikker jeg kunne bruke. Jeg gikk inn for Kingston, og da fant jeg i manualen eksakt beskrivelse med fullt navn på de brikker jeg kunne bruke. Såvidt jeg husker skulle jeg ha DDR3, og så fant jeg slike annonsert på eBay - det var t.o.m. bilde av dem og ingen tvil om at de hadde eksakt samme navn som en av dem jeg fant i ASUS hovedkort manualen. Så da var det bare å vente utålmodig på at de skulle komme, og så var alt bare fryd og gammen. Så det er ganske lett, bare  man går rolig til verks og passer på alle detaljer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...