Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som kan ha noe slikt liggende. 

eller har erfaring med reparasjon av prosjektorer. 

 

dell, 3200 MP, som er omtrent ubrukt. 

Men som nå bare shutter ned, etter noen få sekunder. Dell Logoen kommer fram på lerret, så bare slår den seg av, og rød lampe for pære, lyser. 

 

Har byttet pæren, og driver kortet for lampen. Uten at det hjelper. 

Reset Lamp, går heller ikke,  pga av at den, som nevnt, slår seg av etter noen sekunder med lampen tent. 

 

Synes det er dumt å bare skrote en såpass lite brukt prosjektor. 

 

Har lest, at man kan få slik feil, med bruk av uorginal lampe. Men i og med at det er samme feil, med orginal lampe, så vet eg ikke. 

 

Har lest en tråd, et eller annet sted, om at man kan by passe den kretsen, som gir lampe feilen, men finner ikke igjen tråden , et eller annet utenlandsk forum. 

 

Men, gjør t forsøk her inne, om det er noen som har drevet med service på slike . 

 

Takk på forhånd

 

John 

Endret av oggioffshore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du spurte etter manualen så du fikk manualen :p

Står desverre ikke noe om factory reset i den, men jeg tror det kan være et fysisk problem. Pæra har ikke skikkelig kontakt pga. støv.

http://www.fixya.com/support/t1273826-dell_3200mp

 

Ikke vet jeg, men har funnet "tørk støv" flere steder. På min eldgamle Dell projektor så funket den fint i en måned eller to etter at lampa, i følge projektoren, var oppbrukt.

Lenke til kommentar

Du spurte etter manualen så du fikk manualen :p

Står desverre ikke noe om factory reset i den, men jeg tror det kan være et fysisk problem. Pæra har ikke skikkelig kontakt pga. støv.

http://www.fixya.com/support/t1273826-dell_3200mp

 

Ikke vet jeg, men har funnet "tørk støv" flere steder. På min eldgamle Dell projektor så funket den fint i en måned eller to etter at lampa, i følge projektoren, var oppbrukt.

Service manual ja... ikke  bruker manual.  Men eg  tror eg skal prøve en by-pass av  ballasten, flere som har  hatt suksess med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...