Gå til innhold

Vil ha stor vifte!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først er det greit om du sier hva den skal kjøle..

jeg tviler sterkt på at er delta 120 ikke blåser nok luft.

det finnes ikke fanadaptere til vufter som er større enn 120 heller.

Skrevet
de har noen enorme vifter hos elfa, men de koster skjorta og en arm i tillegg til at jeg tror de bråker verre enn hjemmealenefesten hos nabon!

Det kommer nu ann på naboen I går hadde Nabo ongen fest og der var de 50+ der.. helt til 8 snut plutselig kom (hmmm lurer på hvem som ringte til snuten LOL) og heiv de på dør og 5 i glattcelle

Skrevet

Takk for alle svar, men de fleste hos elfa ble litt i dyreste laget! De på 150mm kostet nesten en høvding hver :scared: ! Tøft med festen til nabon din Batman26, haha. Var vel du som tipset dem tenker jeg :p

Skrevet

Gå på skroten å finn en radiator vifte til bil. Se om du finner en Opel Astra fra begynnelsen av 90 tallet. Den har fin "stor liten" vifte..........

Skrevet (endret)
Takk for alle svar, men de fleste hos elfa ble litt i dyreste laget! De på 150mm kostet nesten en høvding hver  :scared: ! Tøft med festen til nabon din Batman26, haha. Var vel du som tipset dem tenker jeg :p

nei korsen kan du tru nokka sånt?

er litt bittert

jeg er blitt naboen fra h3lvete.. :devil:

Dere kjenner han alle, han som bare lager krøll for deg, ringer politiet for bare du har en liten gettogether med 50 av de nærmeste vennene dine. og i tillegg blir han sur når dere spiller inn den nye Suben din klokka 3 natt til tirsdag er jo ikke din feil at bilen ikke vil starte. sånn at da kan kjøre i 60 i tredvesona der småunger på død og liv må leke i veien.

Endret av Bateman26
Skrevet (endret)

Det kommer nu ann på naboen I går hadde Nabo ongen fest og der var de 50+ der.. helt til 8 snut plutselig kom (hmmm lurer på hvem som ringte til snuten LOL) og heiv de på dør og 5 i glattcelle

det var jo jævlig rottent gjort da.. Du var vel bare misunnelig forde du ikke var invitert regner jeg med :no::thumbdown:

Endret av alos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...