Gå til innhold

samordna opptak 2017


lololo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekke no vits i å sjekke minutt for minutt har jeg skjønt. Så jeg dro ut med broren og spiste middag istedenfor å refreshe SO sine nettsider som en galing. Beste er nok å bare la hverdagene gå som normalt, og sjekke innimellom når man får tid.

Endret av Sommer2017
Lenke til kommentar

 

Ekke no vits i å sjekke minutt for minutt har jeg skjønt. Så jeg dro ut med broren og spiste middag istedenfor å refreshe SO sine nettsider som en galing. Beste er nok å bare la hverdagene gå som normalt, og sjekke innimellom når man får tid.

Bare det var så lett

 

 

Fullt forståelig. For jeg har siden i går sjekket febrilsk etter resultatet. Det var inntil jeg fikk skikkelig hodepine istad, tok 2 paracet og innså at dette begynner å gå på helsa løs :lol: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev"

??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden

Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din"

Lenke til kommentar

 

Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev"

??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden

Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din"
Hahah! Ja ser at de har redigert det!! ? Det sto "snart sender vi ut svarbrev" for sånn 5 min siden ?
Lenke til kommentar

 

 

Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev"

??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden

Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din"
Hahah! Ja ser at de har redigert det!! ? Det sto "snart sender vi ut svarbrev" for sånn 5 min siden ?
ahhhh seriøøøøst jeg døøøøøør
Lenke til kommentar

 

 

 

Nord universitetet har skrevet på Facebook "har du fått studieplass hos oss? Sjekk innboks - snart sender vi ut svarbrev"

??????? Jeg DØØØØR her! Skrevet for 1 time siden

Har de sletta det??? Jeg fant bare denne statusen "Har du fått studieplass? I disse dager får du svar på søknaden din"
Hahah! Ja ser at de har redigert det!! ? Det sto "snart sender vi ut svarbrev" for sånn 5 min siden ?
ahhhh seriøøøøst jeg døøøøøør
Jeg og ?
Lenke til kommentar

Dette er skuffende! 

 

Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart   :wallbash:  :cry:

Lenke til kommentar

Dette er skuffende!

 

Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart :wallbash::cry:

Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg ?? Jeg har det akkurat på samme måte.......
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er skuffende!

 

Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart :wallbash::cry:

Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg Jeg har det akkurat på samme måte.......

 

Ikke sant, har ventet sååååå lenge  :cry: Men jeg har bestemt meg å ikke sove før jeg har fått noe svar på opptaket  :no:​ 

Lenke til kommentar

 

 

Dette er skuffende!

 

Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart :wallbash::cry:

Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg Jeg har det akkurat på samme måte.......

 

Ikke sant, har ventet sååååå lenge  :cry: Men jeg har bestemt meg å ikke sove før jeg har fått noe svar på opptaket  :no:​ 

 

Håper det ikke er 20. Juli. Synes veldig synd på deg da.

Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er skuffende!

 

Fikk hodepine av å tenke på opptaket i flere timer, så måtte sette fokuset et annet sted. Leste en god bok og sovnet i sengen. Og nå som jeg er våken, forventet jeg en MASSE innlegg av folk som hadde kommet inn på ulike studier, men det er ingen tegn. Tror vi må vente litt til. Må innrømme at jeg faktisk ikke orker å vente mer. Nå må de snart publisere opptakene. Hvorfor tar det så lang tid i år? Blir litt rastløs snart :wallbash::cry:

Såå deilig at det er andre som er like utålmodige som meg Jeg har det akkurat på samme måte.......

 

Ikke sant, har ventet sååååå lenge  :cry: Men jeg har bestemt meg å ikke sove før jeg har fått noe svar på opptaket  :no:​ 

 

Håper det ikke er 20. Juli. Synes veldig synd på deg da.

 

 

:scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...