Gå til innhold

Canon 70D med 120 fps?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at Canon 70D har så og si alt jeg ønsker uten om 120 fps. Er det noen kameraer som er lik, men som har 120 fps? Takk for svar

 

Ikke som jeg kjenner til. 70D gir bare 30p i Full HD. 80D vil i hvert fall gi 60p i Full HD, men tror du må opp til 5DMk IV for å få 120p fra Canon (og da kun i 1280x720). Andre merker vil imidlertid gi 120 bilder i sekundet også på rimelige modeller (i 1280x720). Sjekk f.eks Sony eller Panasonic. 

Lenke til kommentar

 

Har funnet ut at Canon 70D har så og si alt jeg ønsker uten om 120 fps. Er det noen kameraer som er lik, men som har 120 fps? Takk for svar

Ikke som jeg kjenner til. 70D gir bare 30p i Full HD. 80D vil i hvert fall gi 60p i Full HD, men tror du må opp til 5DMk IV for å få 120p fra Canon (og da kun i 1280x720). Andre merker vil imidlertid gi 120 bilder i sekundet også på rimelige modeller (i 1280x720). Sjekk f.eks Sony eller Panasonic.

Ok, noen konkrete modeller da? Har sett på flere, men ser at flere andre modeller enten mangler bildestabilisering eller en bra autofokus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Har funnet ut at Canon 70D har så og si alt jeg ønsker uten om 120 fps. Er det noen kameraer som er lik, men som har 120 fps? Takk for svar

Ikke som jeg kjenner til. 70D gir bare 30p i Full HD. 80D vil i hvert fall gi 60p i Full HD, men tror du må opp til 5DMk IV for å få 120p fra Canon (og da kun i 1280x720). Andre merker vil imidlertid gi 120 bilder i sekundet også på rimelige modeller (i 1280x720). Sjekk f.eks Sony eller Panasonic.

Ok, noen konkrete modeller da? Har sett på flere, men ser at flere andre modeller enten mangler bildestabilisering eller en bra autofokus

 

Sony a6500, Panasonic GH4 eller GH5, evt. Sony a7s2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...