Gå til innhold

Oneplus 5, kjøp i utland


Anbefalte innlegg

Jeg reiser til Kroatia i sommer, og tenker på å skaffe meg en oneplus 5 som lanseres 20. juni.

Det jeg lurer på er om jeg kan få bestilt den og levert til leiligheten i Kroatia, og om det blir noen form for "regionslås" slik at den enten bare er kroatisk språk, eller ikke fungerer i Norge eller noe sånt.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går nok helt greitt, men det er ikke sikkert du får en Oneplus 5 telefon som støtter LTE Band 7 eller 2600mhz siden det ikke blir brukt i Croatia, men mest sansynlig så har telefonen det siden det er den Europeiske utgaven de selger i Croatia.

 

Jeg kjøpte min første (One Plus One) Via Jetcarrier i Usa og min neste (One Plus Two) med mailboxde.com fra Tyskland, brukte sistnevnte løsning da den Amerikanske ugaven ikke støtter alle Lte band her i Europa.

 

Ellers så skal det ikke by på noen problemer, du vil kunne sette Norks språk, Region osv... uten problem, telefonen er heller ikke låst på noen måte.

 

Jeg har for tiden en Umidigi Z Pro, men tenker at jeg nok kommer til å kjøpe en One Plus 5 med tiden, da jeg har vært fornøyd med de foregående modellene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, har tenkt å benytte meg av Mailboxde.com får å få tilsendt Oneplus 5.

Er litt usikker på om jeg har fylt ut adresse informasjonen fra Mailboxde rett på Oneplus sin side.

 

Tror jeg har fylt ut all infoen riktig, men er ikke helt sikker på Fornavn og Etternavn

Om jeg skal skrive:

 

Fornavn: Mailboxde.com GmbH

Etternavn: ID 51054

 

Eller om jeg bare skal bruke mitt fulle navn.

 

Vedlegg med screenshot fra adresse infoen som jeg har skrevet inn på oneplus sin side.

Setter svært stor pris på svar! :)

post-445002-0-11901700-1498162979_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...