Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det en toppidrettsutøvers plikt å gi kona VISA-kortet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Ikke vet jeg, han har hvertfall ikke gitt meg visakortet slik at jeg kan lese + saker.... 

Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Hva faen er vitsen med å linke til ting som ligger bak en betalingsmur?

Skrevet

Tror ikke VG's folk er så pysete at de ikke tør å poste linker til betalingscrap med brukernavnet sitt. Uansett så kan admins se hvem brukeren er så hvis det er et tåpelig reklameforsøk så hjelper det ikke med anonymknappen :p

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke VG's folk er så pysete at de ikke tør å poste linker til betalingscrap med brukernavnet sitt. Uansett så kan admins se hvem brukeren er så hvis det er et tåpelig reklameforsøk så hjelper det ikke med anonymknappen :p

Slapp av, det er ikke reklameforsøk. Men hva mener du om spørsmålet som stilles i OP?

Anonymous poster hash: 8a8e4...6df

Skrevet

Ingen har plikt til å gi noen Visa-kortet sitt. En god mann/dame vil selvfølgelig dele med sin kjære, men det har ikke noe med plikt å gjøre.

Skrevet

Ingen har plikt til å gi noen Visa-kortet sitt. En god mann/dame vil selvfølgelig dele med sin kjære, men det har ikke noe med plikt å gjøre.

Er det en kvinnes ønske at hun får sin manns VISA-kort?

Anonymous poster hash: 8a8e4...6df

Skrevet (endret)

På vegne av alle kvinner i hele verden så kan jeg svare JA!!! Alle kvinner er ute etter Visa-kortet til gubben og de pleier gjerne å jukse med prevansjon så de har noe å bruke mot mannen.

Hvorfor gidde å mase om et kort når gubben bare kan overføre via nettbanken?

Endret av 4 3
  • Liker 3
Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Kona mi har eget Visa-kort. Hun bare gikk til banken og fikk ordnet det, og når det er tomt får jeg tekstmeldinger med smil og hjerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...