Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onani tips/metoder - Jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser du har fått mange av standardsvarene her, men jeg tenkte å supplere med diverse ting som jeg pleier å bruke med submissive. Noe av det er potensielt sett litt for freaky, men jeg er overrasket over hvor freaky ellers tilsynelatende "kjedelige" jenter er hvis man først legger til rette for at de kan utfolde seg.

 

Finn en pensel/kost (enten for sminke eller kunstmaling), og bruk den til å stryke over og rundt klitten. Myk/hard - det bestemmer du selv, finn det som funker best.

 

Ikke bruk hender i det hele tatt. Sett deg på en pute i senga og jukk. Alternativt: armlenet på sofaen, bordhjørnet, etc…

 

"Runk" klitten (som om det var en bitte, bitte liten penis).

 

Bruk øvre del av de ytre kjønnsleppene som "håndtak" for å massere klitten indirekte, f.eks. ved å trekke forsiktig i dem vekselvis.

 

Hvis du vil bli litt freaky: lek deg litt med edging - altså det å holde på til man er helt på kanten, og så stoppe og vente litt før man fortsetter. Så mange ganger du orker - mange opplever at orgasmen blir sterkere og sterkere jo flere ganger man har gjort dette på forhånd.

 

Next level freaky: bind deg selv fast i senga, med en pålitelig utløsermekanisme (håndjernnøkkel i isbit er en klassiker), og plassér en vibrator slik at du klarer å komme nærme, men ikke helt klarer å komme.

 

Alt dette her er ting jeg har bedt slavinner om å gjøre, med stor suksess. Som sagt: jeg er overrakset over hvor freaky ellers tilsynelatende "kjedelige" jenter kan være - det handler bare om å fjerne skam fra ligningen (alternativt konvertere den til noe sexy :p ).

 

Kos deg!



Anonymous poster hash: 244cd...3e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Hvis du vil bli litt freaky: lek deg litt med edging - altså det å holde på til man er helt på kanten, og så stoppe og vente litt før man fortsetter. Så mange ganger du orker - mange opplever at orgasmen blir sterkere og sterkere jo flere ganger man har gjort dette på forhånd.

 

Next level freaky: bind deg selv fast i senga, med en pålitelig utløsermekanisme (håndjernnøkkel i isbit er en klassiker), og plassér en vibrator slik at du klarer å komme nærme, men ikke helt klarer å komme.

 

Alt dette her er ting jeg har bedt slavinner om å gjøre, med stor suksess. Som sagt: jeg er overrakset over hvor freaky ellers tilsynelatende "kjedelige" jenter kan være - det handler bare om å fjerne skam fra ligningen (alternativt konvertere den til noe sexy :p ).

 

Kos deg!

 

Anonymous poster hash: 244cd...3e9

 

 

Er dette "freaky"? 

 

Anonymous poster hash: fd3e0...c3f

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...