Gå til innhold

Fettfleker på skjerm...


SvenSR

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke dermed sagt at de inneholder det samme... Er ganske stor forskjell på en LCD, en CRT, en TV og briller....

 

Jeg har også fått tak i såkalt "Plastrens" av samme type kluter, men ville ikke brukt denne på skjermen til laptopen. Er ganske sikker på at innholdet i klutene er en smule forskjellig og ihvertfall har forskjellig styrke... noe som etter min mening bør tilsi at innholdet i brillerens/plastrens/CRT-rens er sterkere saker enn det som bør brukes på LCD...

 

Jeg ville ikke brukt noe som kan vise seg å være "sterkere" enn innholdet i kluter spesielt laget for LCD skjermer, men poengterer at dette er min personlige mening og oppfatning og at jeg kanskje er en smule paranoid.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp jepp.

 

Nå er jo 50/50 isopropanol/vann anbefalt av selveste IBM for bruk på laptop`s, så da er vel egentlig diskusjonen ferdig eller?

 

En flaske isopropanol koster 14,- på en bensinstasjon. Vann er ganske billig rett fra springen. En mikrofiberklut eller en fin bommulsklut koster ikke mye på dagligvaresjappa.

 

jepp jepp.

 

:roll:

 

 

DrE

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...