Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

rettslære 2 eksamen 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 5 men skjønner ingenting, var heeeelt sikker på at dette holdt til en 6:( Dere da?

Jeg fikk også 5, men er fornøyd, fordi jeg var veldig misfornøyd med det jeg skrev på eksamen og var skikkelig stressa under eksamen! Det var også en ganske vanskelig oppgave
Lenke til kommentar

 

Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din!

Jeg skal klage, men læreren vår er sykemeldt (han var sykemeldt dagene før eksamen også) og er ingen andre lærere som underviser i rettslære på skolen vår..
Hmmm det er kjipt... men kanskje læreren din kan se på besvarelsen hvis du sender den til h*n? Ellers så kan du legge den her ut eller sende på melding så vi kan sammenligne den med våre besvarelser?
Lenke til kommentar

 

 

Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din!

Jeg skal klage, men læreren vår er sykemeldt (han var sykemeldt dagene før eksamen også) og er ingen andre lærere som underviser i rettslære på skolen vår..
Hmmm det er kjipt... men kanskje læreren din kan se på besvarelsen hvis du sender den til h*n? Ellers så kan du legge den her ut eller sende på melding så vi kan sammenligne den med våre besvarelser?

 

Kan sende den til deg :D takk :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Oi, du bør kanskje klage? Send besvarelsen til læreren din!

Jeg skal klage, men læreren vår er sykemeldt (han var sykemeldt dagene før eksamen også) og er ingen andre lærere som underviser i rettslære på skolen vår..
Hmmm det er kjipt... men kanskje læreren din kan se på besvarelsen hvis du sender den til h*n? Ellers så kan du legge den her ut eller sende på melding så vi kan sammenligne den med våre besvarelser?

 

Kan sende den til deg :D takk :) over 80% av klassen vår fikk karakteren 2, 2 stk fikk 3 og resten fikk stryk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...